Listopad, 2022


Event Details
Ako želite postati dio globalnog tržišta, internet više nećete koristiti isključivo za svoje predstavljanje već i kao mjesto za elektroničko poslovanje. Ova dvodnevna radionica naučit će polaznike kako primijeniti različite alate
Event Details
Ako želite postati dio globalnog tržišta, internet više nećete koristiti isključivo za svoje predstavljanje već i kao mjesto za elektroničko poslovanje.
Ova dvodnevna radionica naučit će polaznike kako primijeniti različite alate i tehnike potrebne za samostalno obavljanje zadataka i upravljanje online poslovanjem te omogućiti jasne odgovore kroz dinamičnu komunikaciju i konkretne primjere za različite teme, uključujući:
Kako analizirati tržište i konkurenciju? Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače? Kako formirati cijenu te pratiti troškove i profit? Koje suradnike angažirati? Kako se pozicionirati na tržištu? Kako napraviti kvalitetan multimedijski sadržaj? Što su NFT i Blockchain? Kako voditi uspješan marketing on-site i off-site? Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu? Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i WooCommerce?
Kako biste dobili odgovore na ova pitanja za Vas ovaj organiziramo besplatnu dvodnevnu radionicu „Kako unaprijediti poslovanje korištenjem online alata?“ koja će se održati 29. i 30. listopada 2022. (subota i nedjelja) u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Radionica će trajati dva dana po 6 sati.
Da bismo krenuli u suvremeni oblik organizacije poslovanja potrebno je razumjeti što online prodaja zapravo jest te da ona nije sinonim za web shop. Radi se o multidisciplinarnom prodajnom, marketinškom, analitičkom i tehnološkom kanalu koji zahtijeva konstantno praćenje raznih parametara iz višestrukih izvora, njihovu ispravnu interpretaciju i pravovremenu primjenu odgovarajućih aktivnosti. U moru informacija fokusirat ćemo se na ključne elemente kojih moramo biti svjesni želimo li uspjeti u online okruženju.
E-poslovanje sinonim je za moderan i digitalan način poslovanja. To je poslovanje koje uključuje ne samo upotrebu hardwarea i softwarea u svrhu poboljšanja poslovanja već i moderan, efikasan način razmišljanja.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica iz e-poslovanja namijenjen je poduzetnicima i svima koji razmišljaju o dodatnim opcijama unaprjeđenja svojih ideja i poslovanja pomoću modernih tehnologija. Trening je odličan ne samo za početnike već i za pojedince koji posjeduju određena znanja iz nekih segmenata i žele ih proširiti na dodatna područja te u konačnici imati uvid u cjelinu, bez “rupa” u znanju.
Što radionica omogućava polaznicima?
Ova dvodnevna radionica naučit će polaznike kako primjeniti različite alate i tehnike potrebne za samostalno obavljanje zadataka i upravljanje online poslovanjem te omogućiti jasne odgovore kroz dinamičnu komunikaciju i konkretne primjere za različite teme, uključujući:
- Kako analizirati tržište i konkurenciju?
- Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače?
- Kako formirati cijenu te pratiti troškove i profit?
- Koje suradnike angažirati?
- Kako se pozicionirati na tržištu?
- Kako napraviti kvalitetan multimedijski sadržaj?
- Što su NFT i Blockchain?
- Kako voditi uspješan marketing on-site i off-site?
- Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu?
- Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i WooCommerce?
Način izvođenja radionice kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja, diskusija i iskustvenog učenja.
PREDAVAČ:
Radionicu vodi Siniša Begović, MBA. Kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim e-commerce i e-business sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja e-projekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini te je radio kao viši konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji.
Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije Project Managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i e-Commerce odjela te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. 1999. godine diplomirao je novinarstvo na FPZ u Zagrebu, a 2010. magistrirao MBA (poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK). 2018. godine magistrirao je tehnologiju i edukaciju na University of Leeds, UK. Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o e-poslovanju, financiranih iz nekoliko EU projekata.
Ako želite postati dio globalnog tržišta, internet više nećete koristiti isključivo za svoje predstavljanje već i kao mjesto za elektroničko poslovanje, stoga prijavite se na radionicu „Kako unaprijediti poslovanje korištenjem online alata?“
Prijavit se možete putem online PRIJAVNICE.
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili putem telefona 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
more
Vrijeme
Subota 29 Listopad 9:00 - Nedjelja 30 Listopad 16:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik