Svibanj, 2021
11Svi(Svi 11)16:0013(Svi 13)20:00OSNOVE FINANCIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE
Event Details
Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnrvnu radionicu pod nazivom „ Osnove
Event Details
Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnrvnu radionicu pod nazivom „ Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike “ koja će se održati od 11. do 13. svibnja 2021. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 16:00 sati. Trajanje radionice tri dana po 4 sata.
Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.
Teme radionice su:
- Osnove računovodstva
- Informacije i njihov značaj
- Zakonska regulativa financijskog izvještavanja za mala poduzeća, odnosno male obveznike poreza na dobit i obveznike poreza na dohodak
- Računovodstvena terminologija
- Kako čitati financijske izvještaje
- Bilanca
- Račun dobiti ili gubitka
- Knjiga primitaka i izdataka
- Temeljni financijski izvještaji poduzetnika – međusobne veze i što poduzetnici, kreditori i ulagači trebaju najviše pratiti
- Kupci – Prihodi od prodaje
- Nabavna cijena prodane robe – Zalihe
- Zalihe – Dobavljači
- Troškovi poslovanja – Dobavljači
- Troškovi poslovanja – Obračunati troškovi poslovanja (vremenska razgraničenja)
- Osnovna sredstva – Trošak amortizacije
- Neto dobit – Zadržana dobit
- Primitci, izdaci, dohodak
- Utjecaj PDV-a na poslovanje
- Obračun plaće
Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.
Radionicu vodi Antea Kaleb, poslovna savjetnica s četrnaestogodišnjim iskustvom na poslovima financijskog i poslovnog konzaltinga. Vlasnica je agencije za poslovno savjetovanje i od 2006. godine direktorica društva ADUT d.o.o. specijaliziranog za usluge knjigovodstva, računovodstva i poslovnog savjetovanja. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Splitu, smjer Računovodstvo i revizija. Članica je Udruge računovođa i financijskih djelatnika Split.
Prijave još nisu otvorene.
Više informacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefonom 099 536 1271
more
Zdravstvene preporuke za događanje
Vrijeme
Utorak 11 Svibanj 16:00 - Četvrtak 13 Svibanj 20:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15