Teme treninga su bile sljedeće; interno i eksterno komuniciranje PPI, osnove komunikacije, izrada komunikacijskog profila primjenom Success Insights metode putem koje su sudionici upoznali vlastite profile i profile kolega, komunikacija i priprema za nastup u medijima, tehnike nastupa na TV-u, tehnike radijskog nastupa, tehnike i zamke konferencija za novinare.
Teoretski dio predavanja bio je popraćen i praktičnim dijelom, gdje su svi sudionici mogli pokazati svoje vještine i s pomoću profesionalnih predavača dobiti korisne savjete kako ispraviti pogreške i kako se predstavljati u pojedinim medijima.
Zatim je slijedilo predstavljanje iskustava djelatnika iz prve faze projekta i interaktivnog digitalnog alata za samoprocjenu; Investors in People.
Projekt će se medijskim kampanjama predstaviti javnosti, te se uskoro očekuje posjet komunikacijskih stručnjaka u DURA-u, gdje će svi zajedno napraviti plan za provedbu kampanja.
Treningu su prisustvovale i LIRA – Razvojna agencija Ličko-senjske županije, JU – Razvojna agencija Šibensko-kninske županije, LORA – Lokalna razvojna agencija, VIDRA – agencija za regionalni razvoj Virovitičko-podravske županije, HRAST – Agencija za razvoj Vukovarsko-srijemske županije, VARAŽDIN – partnerstvo; Razvojna agencija Sjever – Dan, Tehnološki park Varaždin i DURA – Razvojna agencija Grada Dubrovnika.