Startup Weekend su pozdravnim govorima otvorile, Nataša Mirić djelatnica DURA-e, voditeljica projekta i Antonija Mršić ispred Ministarstva poduzetništva i obrta. Okupljanje sudionika započelo je pitchfire uvodnom igrom “Half Baked” kojom je moderatorica Startup Weekenda, Kayla Roark “razbila led”.
Sudionici su imali na raspolaganju 60 sekundi za prezentaciju svojih ideja, a nakon glasovanja odabrano je 5 najboljih poslovnih ideja na kojima se radilo tijekom vikenda. Slijedila je 48-satna groznica u kojoj su timovi razvijali svoj poslovni plan koji su u nedjelju morali prezentirati pred sudačkim timom u sastavu: Renato Totić iz HT-a, Antonija Mršić iz Ministarstva poduzetništva i obrta, Don Hudspeth, dekan RIT-a, Mira Krneta iz HBOR-a i Tihomir Luković profesor na Sveučilištu u Dubrovniku.Nakon prezentacija proglašeni su najbolji timovi: prvo mjesto na trećem Startup Weekendu osvojila je aplikacija “CheckIt”, studenata RIT Croatia koja ima za cilj pojednostavniti i pojeftiniti proces provjere ulaznica na raznim događanjima, a ujedno i onemogućiti ilegalan ulazak na događanja. Na aplikaciji su radili Ana Perica, Daren Perinčić i Mislav Mesek.
Drugo mjesto osvojila je aplikacija “Legio” čija je svrha omogućiti dojavu potencijalne ili nastale opasnosti u svakodnevnim situacijama te također pružiti efektivniju organizaciju interesnih grupa. Na aplikaciji su radili Dubravko Jakovljević, Nikša Vlahušić, Nikša Tomšić, Pero Radić i Stijepo Radić.
Treće mjesto pripalo je aplikaciji “Transit” čija je svrha omogućiti transportnim tvrtkama bolji uvid u njihova vozila putem GPS sustava, a s druge strane pružiti točne informacije građanima o trenutnoj lokaciji autobusa i njegovom kretanju. Na aplikaciji su radili studenti RIT Croatia Andrej Šarić, Dživo Jelić i Ivan Brčić.
Startup Weekend održan je pod pokroviteljstvom Ministarstva poduzetništva i obrta. Nagrade su osigurali: Hrvatski Telekom, Deloitte d.o.o. i Mariviam Success Academy , dok su ostali sponzori bili: FIWARE, restoran Mimoza i Pekara Klas. Cijelo događanje podržali su: Grad Dubrovnik, HBOR i Sveučilište u Dubrovniku te Rochester Institute of Techology Croatia, dok su medijski pokrovitelji SWD-a bili Soundset Ragusa i Dubrovnik Press.
Smisao Startup Weekenda je stjecanje potrebne edukacije kroz praksu i njena primjena u stvaranju proizvoda ili usluga. Upravo kroz praktično iskustvo sudionici su prepoznali čimbenike koji dovode do uspjeha na tržištu.