Dura
Edukacije

7 VRSTA “TEŠKIH” KUPACA I KAKO USPJEŠNO PREGOVARATI S NJIMA?

7 VRSTA “TEŠKIH” KUPACA I KAKO USPJEŠNO PREGOVARATI S NJIMA?
7 VRSTA “TEŠKIH” KUPACA I KAKO USPJEŠNO PREGOVARATI S NJIMA?

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica pregovaranja i odbijanja. Koliko kupaca  ste izgubili zbog neriješenih sukoba!? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.

Kako bi naučili kako pregovarati s problematičnim i zahtjevnim strankama za Vas smo organizirali radionicu „7 vrsta “teških” kupaca i kako uspješno pregovarati s njima?“ koja će se održati 28. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 6 sati.

Cilj ove edukacije je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” dobavljačima kroz detektiranje:

  • Tko su i što je cilj “teških” kupaca?
  • Taktike “teških” kupaca
  • Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
  • Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
  • Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili…?

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ kupcima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management. Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa – jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.

Nakon ovog treninga reći ćete točno ono što ste željeli reći, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki „gasitelji požara“. Svrha ovog treninga je podizanje osobne kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, te kako od protivnika stvoriti suradnika.

Predavačica:

Davorka Biondić Vince, dipl.oec., vlasnica je i direktorica „Biondi” d.o.o. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu.  Za područje pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja dodatno se usavršavala na poslovnima školama u Njemačkoj za područja pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja: „MMCT“ Hannover, „HAUFE Akademie“ Bitzfeld, „COMMAX Consulting AG“ München, „GABLER Management Institut“ Wiesbaden.Prethodni poslovi: 10 godina članica Uprave za nabavu i prokuristica u njemačkom Kauflandu, te glavni pregovarač, a do ožujka 2012. god. u austrijskom Sparu; 10 godina vodila internu akademiju znanja u odjelu nabave.

U svojoj uspješnoj karijeri samostalno je vodila i zaključila preko 4.000 pregovora s domaćim i internacionalnim kompanijama i bila odgovorna za godišnju nabavnu vrijednost od preko 2 milijarde kuna.

Vještine: pregovaračka retorika, psihologija i taktike, tehnike uvjeravanja, procjena zaposlenika-pregovarača, prezentacijski trener, supply chain management, category management

Redovita je kolumnistica poslovnog magazina – „InStore“, „Poslovni magazin“  i autorica knjige „Kako uspješno pregovarati”.


Prijave se zaprimaju putem:

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X