Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Odgovore na ta pitanja i mnoga druga doznati će te na dvodnevnoj radionici „Taktike i strategije poslovnog pregovaranja“ koju smo za Vas organizirali 04. i 05. svibnja 2019. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 09:00 sati.
Na ovom praktičnom treningu polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako pregovarati iz jače/slabe početne pozicije? Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Što možete učiniti da pregovore pomaknete s mrtve točke? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos? Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo teškim i agresivnim klijentima. Naučit ćete analizirati motive druge strane, pregovarati, a ne pogađati se. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako skršiti otpor.
Taktike su tihe sluge strategiji pregovaranja i nužan dio pregovaračkog posla. To su isplanirani postupci kojima provodimo strateške namjere. Koja je količina taktiziranja preporučljiva u pregovaranju? Kako se obraniti od „prljavih“ taktika?
- 54% šefova radi više od deset sati na dan;
- 71% zaposlenih obično rade i kod kuće;
- 74 % šefova imaju osjećaj da nemaju vremena za obitelj, pregovori s dobavljačima im traju i po nekoliko mjeseci, a svaki pregovor i po nekoliko sati.
Da li se vi prepoznajete u ovim brojevima? Izađite iz njih! Imamo sve manje vremena, pa pregovaranje e-mailom i telefonom zauzima sve više maha. No, vrlo malo pregovarača i poznaje i pravila tog virtualnog načina pregovaranja kojeg strani pregovarači »bruse« redovito kroz radionice i edukacije. Koja su pregovaranja specifična? Kako izbjeći stupice?
Kako izabrati pregovaračku taktiku kojom se postiže uspješan ishod? Na ovoj radionici saznat ćete puno dokazanih rješenja za posao, iskoristivih već naredni radni dan.
PREDAVAČ: SANDRO KRALJEVIĆ, magistar psihologije (Mind Lab d.o.o.)
Sandro se u svom profesionalnom radu prvenstveno bavi primijenjenom poslovnom psihologijom. Studij psihologije završio je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, i sada najviše uživa radeći poslove savjetovanja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, procjene i razvoja djelatnika i menadžera neovisno o njihovoj hijerarhijskoj razini i vrsti djelatnosti, poslovnih treninga i edukacija u svrhu razvoja mekih vještina, business i life coachinga, te generalno unaprjeđenja poslovanja tvrtki kroz razvoj ljudi.
Certificirani je NLP i mindfulness praktičar te praktičar autogenog treninga, a uskoro i NLP majstor te NLP coach. Trenutno je i u procesu edukacije za kognitivno-bihevioralnog psihoterapeuta, čije metode aktivno koristi u radu s klijentima kroz različite oblike psihološkog savjetovanja. Također posjeduje preko 50 certifikata i alata iz područja psihologijske procjene, primijenjene psihologije, razvoja ljudskih potencijala, digitalnog marketinga i brandinga. Dosad je imao prilike raditi s tvrtkama kao što su Orbico, Auto Krešo, Heraklea, posao.hr, Applied Ceramics, Crowe, SV Group, Bruketa & Žinić, Tectra, Sail Croatia itd.
Pohađa brojne dodatne edukacije, te se stalno profesionalno usavršava aktivno sudjelujući na različitim kongresima, konferencijama, simpozijima, te znanstvenim i stručnim skupovima. Svoju stručnu edukaciju iz područja psihologije uskoro upotpunjuje i upisom na poslijediplomski specijalistički studij iz upravljanja ljudskim potencijalima.
Osnivač je, vlasnik i direktor tvrtke Mind Lab d.o.o. Član je Hrvatske psihološke komore, Hrvatskog psihološkog društva, Hrvatskog udruženja za bihevioralno kognitivne terapije, HR centra, udruge U4HR, te Hrvatske udruge za coaching. Redovito piše za razne časopise i medije o različitim temama primijenjene psihologije.
Prijave se zaprimaju putem:
Online: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefonom 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!