Mnogi poduzetnici često se upuštaju u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima, već na temelju svojih pretpostavki koje ne moraju uvijek biti točne. Da bi se smanjili takvi rizici, potrebno je prvo otkriti tko su nam kupci, napraviti analizu njihovih potreba i na osnovu toga napraviti odgovarajući poslovni model. Upravo te teme će polaznici s voditeljima obrađivati na radionici „Ispitaj svoju ideju – stvori poslovni model“ koja će se održati u subotu, 07. prosinca 2019. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati.
Na radionici će te dobiti odgovore na slijedeća pitanja:
Što?
Business Model Canvas je menadžerski i poduzetnički alat koji na odličan i jednostavan način pomaže ispitati svaku poslovnu ideju. On nam na najbolji način pomaže da shvatimo što naši kupci žele i kako da zadovoljimo njihove potrebe.
Kako?
Predavanje je osmišljeno kao kreativna radionica u kojoj sudionici na interaktivan način propitkuju svoje ideje tražeći adekvatan tržišno-proizvodni sklad, odnosno tražeći dodirne točne našeg proizvoda/usluge i potreba kupaca uz pomoć alata koje koriste najuspješnija suvremena poduzeća.
Zašto?
Ciljevi seminara: Ispitati svoju ideju na platnu poslovnog modela te validirajući kupce pronaći tržišno proizvodni sklad na platu prijedloga vrijednosti.
Za koga?
Ovaj specijalistički seminar namijenjen je potencijalnim poduzetnicima (koji imaju poslovnu ideju), poduzetnicima početnicima (koji razvijaju svoj proizvod/uslugu), postojećim poduzetnicima i menadžerima koji žele naučiti nove tehnike za unapređenje postojećeg poslovnog modela.
Program radionice:
1. Uvod u metodologiju razvoja ideje
2. Izrada poslovnog modela.
a) Teorijski pristup
b) Primjena studije slučaja postojećeg poduzeća
3. Izrada persone
4. Izrada platna prijedloga vrijednosti
5. Testiranje minimalno održivog proizvoda
6. Pregled istraživačkih tehnika
Popis alata i tehnika
- Platno poslovnog modela
- Platno prijedloga vrijednosti
- Persona kupca
- Istraživačke tehnike
- Testna kartica
- Kartica učenja
- Strateško platno za analizu konkurencije
- Platno interesnih skupina
- Izrada MVP-a
- Porter 5-F platno
Radionica je za sve polaznike besplatna i trajati će od 10:00 – 18:00 sati. Kroz ovu radionicu polaznike će voditi g. Tomislav Krišto (vlasnik tvrtke „Štreberaj“)
Tomislav Krišto je diplomirani ekonomist, rođen je i živi u Zagrebu čitav život. U ranim studentskim danima učlanjuje se u studentsku udrugu HSA (Hrvatska studentska asocijacija) gdje prvo kao novinar piše za studentski časopis Manager. Zatim se učlanjuje u tim međunarodne suradnje gdje postaje voditelj projekta „International week“. Na drugoj godini fakulteta postaje demonstrator na katedri za statistiku i zapošljava se u Američkom veleposlanstvu u odjelu za trgovinsku razmjenu i promociju američkog izvoza u RH.
Na završnoj godini fakulteta zajedno s kolegama Stjepanom Srhojem i Tomislavom Rasonjom osvaja rektorovu nagradu, a potom sudjeluje kao koautor na nekoliko znanstvenih radova u području ekonomije.
Na apsolventskoj godini otvara poduzeće za edukaciju i usavršavanje studenata pod nazivom „Štreberaj“, a godinu dana poslije osniva s timom zaposlenika informativno-savjetodavnu web stranicu www.referada.hr za pomoć svim studentima Ekonomskog fakulteta pri učenju i informiranju.
Posljednjih nekoliko godina radi kao vanjski predavač za Razvojnu agenciju Zagreb, odnosno njen poduzetnički centar Plavi ured, Razvojnu agenciju Dubrovnik, Tehnološki park Varaždin, HUB 385, te kao povremeni predavač na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na katedri za marketing u sklopu kolegija Kanali distribucije i Marketing malih i srednjih poduzeća.
2018. godine s kolegama pokreće Start Up DING čiji je cilj spajanje tržišta rada i studenata. Ideja je prepoznata od strane EU te je za njen razvoj odobreno sufinanciranje.
Prijavit se možete putem:
- Online: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!