Dura
Edukacije

Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike

Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike
Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike

Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim financijskim, računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnevnu radionicu pod nazivom „Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike“ koja će se održati od 26. do 28. listopada 2020. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 14:00 sati.

Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.

I. dan (26.10.2020.):

  • Poduzetništvo (osnovni oblici i njihove karakteristike)
  • Računovodstvo (pojam, određenje, vrste i namjena, računovodstveni proces, računovodstvena dokumentacija, načela, korisnici)
  • Zakonska regulativa vezana uz računovodstvo
  • Računovodstveni standardi (MSFI, HSFI)
  • IT – osnovne odrednice i značaj u računovodstvu i poslovanju
  • Menadžersko računovodstvo i kontroling kao potpora odlučivanju i upravljanju
  • Osnovni financijski izvještaji (Bilanca, RDG) – značenje i tumačenje
  • Financijski pokazatelji poslovanja i KPI
  • Specifičnosti financijskog poslovanja po tipovima poduzetnika (prodaja, proizvodnja, usluge)
  • Inventura – popis imovine i obveza
  • Amortizacija (definicija, vrste, stope, način obračuna)

II. dan  (27.10.2020.)

  • Vrste poreza i oporezivanje (PDV, Porez na dohodak, Porez na dobit, Posebni porezi)
  • Porez na dodanu vrijednost (PDV) – aspekti i utjecaj na poslovanje, novosti u 2020.
  • Porez na dobit – utvrđivanje porezne osnovice (umanjenja, uvećanja i način obračuna), novosti u 2020.
  • Propisane osnovice plaća (minimalna plaća, poduzetnička plaća)
  • Porez na dohodak i obračun plaće (zakonodavni okvir, stope poreza, osobni odbitak i uvećanja, način obračuna, neoporezivi primici, olakšice i oslobođenja, primjer obračuna), novosti u 2020.
  • Postupci kod neisplate plaća
  • Pregled obrazaca, rokovi za predaju i rokovi uplata
  • Ostali porezni zakoni i novosti u 2020.
  • Primici od državnih potpora, način evidentiranja i porezni položaj
  • Važni linkovi

III. dan (28.10.2020.)

  • Zakonodavni okvir
  • Obrtnici i slobodna zanimanja, samostalna djelatnost- vrste, značajke i obveze
  • Poslovne knjige, načelo blagajne, primici i izdaci
  • Osnovice za obračuna doprinosa i poreza
  • Dugotrajna imovina, obvezne evidencije i obračun amortizacije
  • Izvještavanje – obrazac DOH i DOH-Z
  • Promjena načina oporezivanja porez na dobitak umjesto porez na dohodak
  • Paušalno oporezivanje „paušalisti“ – značajka, novosti u 2020. godini
  • Primici od državnih potpora – evidencije, obveze, porezni položaj
  • Korisni linkovi

Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.

Predviđeno trajanje radionice tri dana po 6h.

Radionicu vode Dubravka Lacić i Iva Grković

Dubravka Lacić, mag.oec. Studij računovodstva i financija završila je na Splitskom sveučilištu i magistrirala financijski menadžment na Ekonnomskom fakultetu u Osijeku. Njeno dugogodišnje profesionalno iskustvo velikim je dijelom vezano uz trgovačke i proizvodne tvrtke (Roto promet, DoNA trgovina, Adonai, Korum trgovina, Presad (SLO), BONY (BiH) i druge). Radila je na različitim menadžerskim pozicijama (direktor prodaje, upravljanje robnim markama, upravljanje kontrolingom, financijskim i robnim planiranjem i upravljanjem proizvodnjom, upravljanjem nabavom i vođenjem brojnih projekata). Izuzetno dobro poznaje privatno poduzetništvo i poslovne procese.

Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, projektima poboljšanja poslovnih perfomansi, strateškom planiranju, upravljanju troškovima i prihodima, izvještavanju te robnim i financijskim analizama poslovanja. Dugogodišnji je član međunarodne udruge kontrolera (ICV-International Controller Verein, Munchen) i poslovni edukator (In house radionice i različite poslovne edukacije). www.basis-savjetovanje.hr

Iva Grković mag.oec. Njeno 22-godišnje radno iskustvo vezano je za područja financija, računovodstva, i revizije. Najveći dio poslovne karijere provela je u međunarodnim i domaćim kompanijama različitih industrija na pozicijama voditelja računovodstva i financija, managera i direktora u reviziji. Tijekom svoje dugogodišnje karijere stekla je certifikate: ovlaštenog revizora, ovlaštenog internog revizora i ovlaštenog računovođe.

Tijekom svog radnog iskustva radila je na raznim projektima: projektima implementacije ERP sustava kod

malih i srednjih poduzetnika, kao konzultant za financije sa zadatkom postavljanja osnovnih poslovnih funkcija i procesa unutar poduzeća, analizama internog i eksternog izvještavanja, revizijama financijskih izvještaja klijenata financijskog i nefinancijskog sektora.

Članica je Hrvatske revizorske komore, udruge „Hrvatski računovođa“ i Sekcija internih revizora – Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika. Iva je mentor za usluge savjetovanja na području računovodstva mikro, malim i srednjim poduzetnicima u okviru Zagrebačkog Inovacijskog Centra – ZICER, Zagreb. Njen rad vezan je i za edukacije, pa je tako za poduzetnike početnike i one koji ulaze u poduzetništvo održala prezentacije iz područja računovodstva i finacija. www.inbiro-rir.hr

financija.

Prijavite se putem slijedećeg linka: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefonom 020/640-271

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X