Na radionici su polaznici naučili sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje kao npr:
- Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
- Definiranje ciljeva, načine plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
- Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
- Priprema oglasa i kreiranje sadržaja,
- Povezivanje Facebook stranice sa Instagram stranicom,
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
- Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
- Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
- Greške koje previmo prilikom oglašavanja.
Polaznici su radili na praktičnim primjerima, saznali različite taktike za oglašavanje, tipove kampanja, planiranje budžeta i kreiranja oglasa.
Kako naš predavač, Dino Joldić kaže: “Možete imati najbolju uslugu ili prozivod na svijetu, ali ukoliko to niko ne vidi onda ćete vjerovatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji. A možda ni njima. Da bi bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi – u protivnom ćemo ostati iza konkurencije.”