Dura
Novosti

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Poduzetnici se kroz svoje putovanje susreću s mnogo izazova. Jedan od njih je formiranje cijena za vlastite proizvode ili usluge, na samom početku njihovog poduzetničkog pothvata. Bojazan od neprihvaćanja na tržištu zbog visoke cijene uvijek postoji, isto kao i strah od podcjenjivanja vlastitih proizvoda ili sposobnosti.

Zbog toga smo ovaj vikend za vas organizirali radionicu “Kako odrediti vijenu svog proizvoda/usluge”. Radionicu je vodila Dubravka Lacić, koja nas je naučila ispravnoj kalkulaciji cijena proizvoda i usluga, kako bi bili konkurentni, pokrili sve troškove i ostvarili profit. Što je sve potrebno uzeti u obzir kod kalkulacije i kako se ona provodi, svladali smo uz praktične vježbe i savjete iz Dubravkinog dugogodišnjeg profesionalnog iskustva.

Vezani članci

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

Održana radionica “Content marketing”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?“

Dura_user

Održana radionica za obrtnike s paušalnim oporezivanjem

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „STVORITE UPEČATLJIV PRVI DOJAM: VIDEO MARKETING UZ POMOĆ MOBITELA”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO PREGOVARATI S TEŠKIM KUPCIMA“

Dura_user

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO PREGOVARATI S TEŠKIM KUPCIMA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO NAPRAVITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „UPRAVLJANJE PROJEKTIMA ZA PODUZETNIKE“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

Kako samostalno voditi “paušalni” obrt

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT“

Dura_user

NAUČILI SMO KAKO NAPRAVITI POSLOVNI PLAN

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KONSTRUKTIVNA KOMUNIKACIJA: KAKO GRADITI ODNOSE, SLUŠATI I RAZGOVARATI”

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

PRAVNI KONTROLING – USKLAĐENOST POSLOVANJA S PRAVNIM PROPISIMA

Dura_user

Na Startup akademiji predstavljanje mjera HZZ-a

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO POVEĆATI BROJ KUPACA/KLIJENATA PUTEM LINKEDINA?”

Dura_user

VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU – KAKO DO BESPOVRTANIH SREDSTAVA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

Kako razviti ideju i organizirati poslovanje

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS“

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „CONTENT MARKETING“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA GOOGLE ADS

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA I VODITI PROFITABILNO POSLOVANJE“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

Pravni kontroling na Startup akademiji

Dura_user

UČINKOVITA NAPLATA POTRAŽIVANJA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “OD IDEJE DO LOJALNOG KLIJENTA: PRAKTIČNE STRATEGIJE ZA RAST POSLOVANJA”

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X