Održana radionica “Komunikacijom do uspješne prodaje”
„Većina odugovlačenja, prigovora i blokada s kojima se suočavamo događaju se zbog komunikacija s kupcem, a ne nužno zbog eventualnih nedostataka našeg proizvoda ili usluge.“
Kako bi naučili kako komunicirati s kupcem, danas nam je Ante Mihaljević prenio pregršt korisnih savjeta i praktičnih vježbi na ovu temu te se potrudio polaznicima ponuditi puno dokazanih rješenja, primjenjivih u raznim poslovnim situacijama. Kao on sam kaže pokazao je polaznicima kako ući u svijet prodaje koji prodavača i kupca stavlja na plesni podij, a ne u ring.
Hvala Anti na iznimno korisnoj i zanimljivoj radionici, a polaznicima hvala što nas prate jer zbog toga radimo što radimo !
Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. PrihvatiPročitaj više