Dura
Edukacije

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Za  uspjeh u poduzetništvu uz ideju, poduzetnički duh i entuzijazam kao pokretače uspjeha  potrebno je ostvariti i održivost poslovanja. Prodaja je jedna od karika koja omogućuje uspješno poslovanje pa smo stoga u okviru Startup akademije za Vas organizirali radionicu Komunikacijom do uspješne prodaje“. Radionica će se održati u subotu 29. travnja 2023. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.

Prodaja je zahtjevan posao, pogotovo u današnje vrijeme globalnog tržišta i educiranih kupaca. Bilo da ste zaduženi za vođenje prodajnog tima ili ste prodavač, svjesni ste da postoji na stotine potencijalnih zamki u svijetu prodaje – od samoograničavanja, izazova koje pred nas stavljaju potencijalni klijenti, sve do tržišta i konkurencije.

Na ovoj radionici pokrit ćemo razne teme i ući u svijet prodaje koji prodavača i kupca stavlja na plesni podij, a ne u ring.

Teme koje ćemo s polaznicima pokriti su:

Zašto imati sustav 

Uspješni prodavači imaju sustavan pristup razvoju poslovnih prilika. Slijede isprobani proces koji daje predvidljiv rezultat svaki put kada se primijeni. Vaš prodajni tim naučit će više o sustavu prodaje i kako može ukloniti prepreke u trenutnom sustavu Vaše tvrtke kako bi osigurao uspješno zatvaranje svake prodajne prilike.

Povezivanje i odnos 

Razvijanje odnosa i stvaranje veze s kupcem sastavni su dio procesa prodaje. To je prvi korak u stvaranju odnosa koji se temelji na međusobnom povjerenju. Vaš će tim naučiti kako se povezati i izgraditi odnos s kupcima koristeći provjerene komunikacijske i psihološke principe.

Dogovor prije ugovora (UFC) 

Jedan je od ključeva uspješne prodaje održavanje kontrole nad procesom. Up-Front Contract, dogovor prije ugovora, alat je koji će Vašem prodajnom timu omogućiti da uspostavi “dnevni red” za svaki razgovor i zadrži kontrolu nad procesom prodaje. Vaš će tim naučiti kada i kako uspostaviti Up-Front Contract s kupcima.

Strategije postavljanja pitanja 

Prodavači su nekoć bili hvaljeni zbog tzv. dara pričljivosti. Međutim, sposobnost prodavača da brzo i točno dobije informacije ono je što dovodi do veće i bolje prodaje. Vaš prodajni tim naučit će kako primijeniti prodajne strategije ispitivanja kako bi naveo kupce da se otvore i razgovaraju o stvarnim problemima. Oni će također koristiti ove strategije za prevladavanje zastoja, prigovora ili problema kako bi mogli nastaviti napredovati u procesu prodaje.

Bol 

Kupci kupuju zbog vlastitih, a ne zbog prodavačevih razloga. Vaš prodajni tim naučit će kako definirati kupčeve potrebe, želje, izazove i probleme, odnosno ono što nazivamo “bol”. Naučit će tri komponente boli i kako koristiti posebne tehnike ispitivanja da otkrije te komponentne. Također će naučiti kako kvalificirati ili diskvalificirati priliku na temelju toga može li ili ne može riješiti identificirane probleme.

Budžet 

Ako kupac ne može ili neće uložiti potrebne resurse za kupnju Vašeg proizvoda ili usluge, bolje je to znati prije nego kasnije. Vaš prodajni tim naučit će da je drugi korak u kvalificiranju ili diskvalificiranju prilike otkrivanje budžeta kupca. Naučit će kako prevladati nelagodu koju mnogi prodavači doživljavaju kada s kupcima razgovaraju o novčanim pitanjima. Vaš će tim naučiti posebne tehnike ispitivanja kako bi otkrio kupčev proračun na način koji kupca ne stavlja u obrambenu poziciju.

Odluka 

Kako će kupac donijeti odluku o kupnji ne bi trebala biti tajna. Ako Vaš tim ne zna unaprijed točno što će kupac trebati vidjeti ili čuti kako bi donio odluku o kupnji nakon prezentacije, malo je vjerojatno da će prodaja završiti uspješno. Vaš prodajni tim naučit će da je treći korak u kvalificiranju ili diskvalificiranju prilike identificiranje procesa u kojem kupci donose odluke o kupnji. Naučit će kako vješto ispitivati ​​kupce kako bi otkrio te informacije i kako odrediti ključne aktere, specifične elemente procesa donošenja odluke i vremenski okvir za odluku.

Zatvaranje prodaje 

Prečesto se prodaja gubi jer prodavač nije znao kada prestati govoriti. Vaš prodajni tim će naučiti kako predstaviti svoj proizvod ili uslugu na način koji je u skladu s prioritetima kupca. Naučit će kako povećati svoje šanse za zaključivanje prodaje. Vaš tim naučit će kako dobiti odluku i spriječiti grižnju savjesti kupca. Konačno, vaš prodajni tim naučit će kako postaviti temelje za buduće poslovanje i dobiti preporuke od novog kupca.

Kao što znamo uspjeh je kombinacija i kulminacija radnji, stavova i tehnika. Na ovoj radionici naučit ćete da neka postojeća uvjerenja sabotiraju Vaše prodajne napore i odnos između Vaših uvjerenja, prosudbi, radnji i ishoda.

Saznajmo kako do uspjeha zajedno!

O PREDAVAČU:

Ante Mihaljević profesor je engleskog i hrvatskog jezika i visoko cijenjeni profesionalac među postojećim klijentima čije zadovoljstvo, između ostalog, kontinuirano rezultira novim preporukama. Antino svestrano poznavanje poslovne kulture i inspirativna metodologija nastave dodatna su vrijednost koja značajno motivira klijente da se ozbiljno i aktivno posvete procesu učenja. Usmjeren je na razvijanje poslovne komunikacije svojih klijenata i na hrvatskom i na engleskom jeziku, s posebnim fokusom na prodajnu i timsku komunikaciju. Do sad je odradio preko 20.000 sati edukacija i surađivao s velikim imenima poput tvrtki Jysk, Degordian, Prostoria, Končar, Dunapack, Dekra, BINA Istra, Oganj, MB Pivac, Electus DGS, Zaks, Printera, Metroalfa, Oradian, Bornfight, Križek, Crozilla, Gebruder Weiss, Karl Dietz, Namještaj Mima, DNV, Ericsson Nikola Tesla i dr.

Prijave se zaprimaju putem:

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

UPRAVLJANJE BUDŽETOM ZA PODUZETNIKE POČETNIKE

Dura_user

GOOGLE ADWORDS

Dura

GOOGLE ADS

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „TIK TOK MARKETING – KAKO ISKORISTITI PUNI POTENCIJAL“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

Uskoro počinje novi ciklus Startup akademije

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO UPRAVLJATI STRESOM I VREMENOM U NIKAD IZAZOVNIJE DOBA?“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

Kako razviti ideju i organizirati poslovanje

Dura_user

Kako samostalno voditi “paušalni” obrt

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „GOOGLE ADS“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Danas smo održali radionicu “Kako samostalno voditi “paušalni” obrt”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Na Startup akademiji predstavljanje mjera HZZ-a

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

Facebook i Instagram uvijek popularni alati u digitalnom marketingu

Dura_user

NAUČILI SMO KAKO NAPRAVITI POSLOVNI PLAN

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

Održana radionica “Content marketing”

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „TIK TOK MARKETING – KAKO ISKORISTITI PUNI POTENCIJAL“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO PREGOVARATI S TEŠKIM KUPCIMA“

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPIJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

BESPLATNA RADIONICA „TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE FINANCIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE“

Dura_user

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA/USLUGE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „ALATI, TEHNIKE I VJEŠTINE PREZENTIRANJA“

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X