Dura
Novosti

Prijavite se na nacionalno natjecanje za TEDxBinnenhof

Prijavite se na nacionalno natjecanje za TEDxBinnenhof
Prijavite se na nacionalno natjecanje za TEDxBinnenhof
Ministarstvo poduzetništva i obrta poziva sve hrvatske poduzetnike da se prijave na nacionalni natječaj za sudjelovanje na TEDxBinnenhofu koja se odvija pod sloganom Made in Europe. Riječ je o inicijativi Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.

TEDx Binnenhof Made in Europe je inicijativa Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.

Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljati na godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (dalje: SME Assembly) 18.-20. studenog 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a.

Što dobivaju poduzetnici?
TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)? • ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim    argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;

• poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;                                             

• odnosi se na Europu;                                                                                                                                                           

• razumljiva je za široku publiku;                                                                                                                                      

• inspirirajuća je i povezujuća;• ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili        vjerske poruke;                                                                                                                                                                       

• idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili      opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje: • Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;

• Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;                                  • Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa? Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.

• Proces nacionalne selekcije kreće od prijave ideje putem obrasca (dostupan na kraju ovog poziva);                                                                                                                                                                                             • Na temelju ispunjenog obrasca nacionalni žiri odabire najviše do 10 kandidata za predstavljanje ideje uživo. Osim navedenih kriterija natječaja vezanih za kvalitetu same ideje, na predstavljanju uživo ocjenjivat će se i kvaliteta prezentacije;                                                                                                               • Odabrani nacionalni pobjednik putuje na polufinale na SME Assembly u Luksemburg u studenom 2015. gdje zajedno s ostalih 27 predstavnika predstavlja svoju ideju (prije samog predstavljanja u okviru konferencije će biti organiziran pripremni sastanak);                                                                                  • Na SME Assembly međunarodni žiri i publika odabiru deset najboljih europskih ideja/rješenja za predstavljanje na TEDxBinnenhof Made in Europe (planirani datum je 31. ožujka 2016., prije toga datuma odabrani finalisti imat će mogućnost sudjelovanja u pripremama za nastup u organizaciji TEDxBinnenhof);                                                                                                                                                                         • Nacionalnom pobjedniku troškove smještaja i puta na oba natjecanja (Luksemburg i Nizozemska) pokriva Europska komisija.

Rok za prijavu na nacionalno natjecanje: 14. rujna 2015. godine. Prijava na nacionalno natjecanje za TEDx Binnenhof Made in Europe.

Poveznice i društvene mreže:                                                                                                                                                   • http://tedxbinnenhof.com/tedx-2016-made-europe/http://tedxbinnenhof.com/european-talent-search-launched-world-expo-milan@TEDxBinnenhof @EEPA_en #TEDxB16 #MadeinEU

Kontakti: Nacionalno natjecanje: antonija.mrsic@minpo.hr i bruno.radojica@minpo.hr                       Europsko natjecanje: http://tedxbinnenhof.com/contact-us/                                                                                                                                                                                                                                                                       Ministarstvo poduzetništva i obrta je nacionalni koordinator natječaja TEDxBinnenhof Made in Europe, a provodi ga u suradnji s partnerima: TEDxMaksimir, Impact Hub Zagreb, DURA-Razvojna agencija grada Dubrovnika, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Odjel za poduzetništvo Grada Rijeke i BIOS Osijek.

Datum:
14.07.2015

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X