Imate super proizvod ili uslugu, ali ne znate kako doći do prvih klijenata? Zbunjeni ste u mnoštvu tablica, kontakata i e-mailova i osjećate kako gubite dragocjeno vrijeme? Želite konačno imati jasnu strategiju kako povezati sve točke – od prvog kontakta do lojalnog kupca koji će vas preporučivati drugima?
U tom slučaju pridružite nam se na radionici “ Od ideje do lojalnog klijenta: praktične strategije za rast poslovanja “ koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 13. prosinca 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.
U samo jednom danu, naučit ćete kako:
- pronaći i zadržati prave klijente,
- organizirati kontakte i komunikaciju da više nikada ne zaboravite „tko vam je što rekao“,
- postaviti jednostavnu, ali učinkovitu strategiju izlaska na tržište,
- donositi odluke na temelju stvarnih podataka, a ne prema osjećaju.
Bez obzira koristite li CRM, tablicu u Excelu ili rokovnik – pokazat ćemo vam kako vaše poslovanje može postati jasnije, učinkovitije i skalabilno.
Radionica je idealna za poduzetnike početnike, freelancere i vlasnike mikro poduzeća koji žele:
- izgraditi stabilnu bazu klijenata,
- uštedjeti vrijeme kroz pametnu organizaciju prodaje i komunikacije,
- dobiti konkretne alate i uvide koje mogu primijeniti odmah sutra.
Na radionici ćemo, uz konkretne primjere, radne listove i mini demonstracije, proći kroz 4 tematska bloka:
- kako pronaći prve klijente i izgraditi kvalitetan odnos,
- kako efikasno upravljati kontaktima i prodajnim procesom,
- strategija izlaska na tržište: kako od dobrog proizvoda napraviti uspješan posao,
- mjerenje, rast i odabir alata: kako donositi odluke temeljene na podacima.
PREDAVAČ:
NENAD KOSTIĆ stručnjak je za digitalni marketing i certificirani HubSpot konzultant s bogatim iskustvom u vođenju projekata usmjerenih na rast prodaje i unaprjeđenje odnosa s klijentima. Fokusiran je na prilagodbu CRM alata specifičnim poslovnim potrebama te kreiranje učinkovitih prodajnih i marketinških procesa s naglaskom na inbound metodologiju.
Kroz vlastitu agenciju Bones, već godinama pomaže tvrtkama da unaprijede korisničko iskustvo, automatiziraju procese i pozicioniraju se kao dugoročni partneri svojim klijentima. Svoje znanje prenosi kroz edukacije i implementacije HubSpot sustava – od definiranja buyer
persona do izrade kampanja, prodajnih sekvenci i korisničke podrške. Njegov pristup temelji se na partnerskom odnosu i pružanju rješenja za optimizaciju poslovnih procesa i efikasan rast.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika