Također, DURA i HEP dogovorili su suradnju na dva nova projekta: „eBus Libertas – Sustav uvođenja električnih autobusa u dubrovački javni gradski prijevoz” i „GreenGo – Sustav dijeljenja električnih vozila u gradu Dubrovniku”.
DURA i HEP posljednje tri godine surađivali su kao partneri projekta „IRESEV prema integraciji električnih vozila u energetske sustave s visokim udjelom obnovljivih izvora energije” u sklopu kojeg je napravljeno nekoliko vrlo korisnih i zanimljivih istraživanja.
Elektrifikacija prometa tj. uvođenje električnih vozila je jedna od najspominjanijih tema u EU posljednjih nekoliko godina. Sve veće prometne gužve u središtima gradova u Europi alternativu mogu pronaći u efikasnom javnom prometu električnih vozila po principu sharing modela ili dijeljenja. Sharing model ili dijeljenje električnih vozila obavljat će se jednostavnim preuzimanjem električnog vozila na jednom parkiralištu te ostavljanjem na drugom dok će se korištenje naplaćivati po vremenskom učinku.
Grad Dubrovnik za vrijeme trajanja turističke sezone, naročito „kruzing” sezone susreće se s velikim prometnim gužvama gdje na godišnjoj razini cca 1,2 milijun kruzer putnika potražuje prijevoz od Luke Gruž do Pila ili ulaza u staru gradsku jezgru. Rješavanje ovog prometnog problema kao i putovanje iz najtraženijih dijelova grada mora biti učinkovitije za vrijeme trajanja kruzing sezone, dok se uvođenjem električnih vozila u javni gradski promet očekuje smanjenje prometne gužve i do 28% na cjelogodišnjoj razini. Osim efektivnog utjecaja na gradski promet električna vozila imat će značajan promidžbeni utjecaj na Grad Dubrovnik kao eko friendly destinaciju gdje se koriste najmodernija rješenja za smanjivanje prometnih gužvi.