Kolika je važnost brenda i brendiranja prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika. Kako bi naučili više o brendiranju Vašeg proizvoda/usluge za Vas organiziramo radionicu “Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržištu”. Radionica će se održati u subotu, 17. prosinca 2017. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati.
Dobar brend može postići veći tržišni udio, diferencirati vašu tvrtku od konkurencije, pomoći da postignete višu cijenu, stvoriti lojalnost kod kupaca na međunarodnoj razini, privući kvalitetne ljudske resurse te poslužiti kao temelj za daljnji razvoj kategorije proizvoda i usluga.
Cilj ovog seminara je definirati i upoznati polaznike s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Polaznici će ovim predavanjem steći i unaprijediti znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu. Način izvođenja seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja, diskusija i iskustvenog učenja. Radionica je namijenjena poduzetnicima i onima koji to namjeravaju postati.
Tijekom seminara polaznici će dobiti odgovor na pitanja poput:
- Koliko su skupe početničke greške?
- Što čini brend? Što je brendiranje?
- Kada moramo početi razmišljati o brendu?
- Kako se gradi brend?
- Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?
PREDAVAČ:
Hrvojka Skoković Harašić posjeduje veliko iskustvo vezano uz strana ulaganja u Republiku Hrvatsku (FDI). Kao marketing menadžer za Hrvatsku nekoliko je godina radila za Svjetsku banku u Beču s uspješno realiziranih 7 projekata od ukupne vrijednosti 28 mil. eura i otvaranjem 320 radnih mjesta u Hrvatskoj. Karijeru od 2009. godine nastavlja u domovini, u Europskoj banci za obnovu i razvoj gdje je radila na projektima podrške razvoja malih i srednjih poduzeća (BAS program). Od početka 2011. godine sudjeluje u osnivanju i radu EU Deska u HYPO banci gdje stječe i praktično iskustvo konzaltinga i podrške javnom i privatnom sektoru vezano za korištenje fondova Europske unije. Na početku karijere Hrvojka se usavršila u marketingu zahvaljujući radnom iskustvu stečenom u Coca-Cola Beverages Hrvatska, zatim Beiersdorf-u (NIVEA) te na projektu privatizacije (HFP). Hrvojka ima završen MBA sa Modul University u Beču s naglaskom na javnu upravu, BA (Hons) u marketingu i poslovnoj administraciji sa Nottingham Trent University i te komercijalnoj ekonomiji s naglaskom na marketing i brendiranje iz Hogeschool Holland, Nizozemska, certifikat od World Bank Group za učinkovito upravljanje marketinškim kampanjama (FDI) te završene treninge iz prodaje i pregovaranja kod Communique International u Irskoj. Od 2011. godine bila je izvršna je direktorica tvrtke PRVI KORAK Poduzetnički centar d.o.o. specijalizirane za konzalting iz područja EU fondova te za kreativne usluge (www.prvikorak.eu), uključujući brendiranje i grafički dizajn kroz kreativni odjel – KULTIVATOR (www.grafickidizajn.com).
Od 2017. godine zaposlena je u međunarodnoj korporaciji Deloitte d.o.o. na funkciji Direktor te je zadužena za poslove podrške razvoju poduzetništva i javnog sektora uz naglasak na korištenje razvojnih izvora (fondovi Europske unije, donorske organizacije), tehničku pomoć te edukacije iz područja poduzetništva, fondova EU-a, marketinških komunikacija te cjelokupne domene brendiranja.
Prijavite se na:
- E-mail: mpuljas@dura.hr
- Telefon: 020/640-271
Požurite jer broj polaznika je ograničen!