Zamjenica gradonačelnika Tatjana Šimac Bonačić i predstavnica DURA-e Svjetlana Šimunović izvijestile su članove radne skupine o evaluiranim programskim sadržajima koji su pristigli na poziv za dostavu prijedloga programa i aktivnosti za obilježavanje „Godine sv. Vlaha”. Gotovo svi predloženi, ukupno 36 programa prihvaćeno je, a financirat će se iz 500 tisuća kuna sredstava koje je gradonačelnik osigurao za realizaciju ovog projekta u Proračunu za 2016. godinu.
Usuglašeni program proslave objavit će se na internetskoj stranici projekta „Godine sv. Vlaha”, te po potrebi mijenjati i prilagođavati, istaknuto je, jer je riječ o „živom” programu i dugom razdoblju od godinu dana. Gradonačelnik Vlahušić naglasio je kako će Radna skupina za pripremu i koordinaciju programa i dalje biti otvorena za nove prijedloge i ideje programa, a Grad Dubrovnik zbog iznimne važnosti ovog projekta nastojat će osigurati sredstva za sve odlične inicijative. Dogovoreno je kako će se svakih nekoliko mjeseci skupina sastajati zbog evaluacije programskih sadržaja. Grad Dubrovnik pojačano će financirati svoje ustanove koje su se javile na poziv za dostavu prijedloga, a naglašeno je kako će se dio programa financirati kroz Program javnih potreba u kulturi Grada Dubrovnika za 2016. i rad Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo. Zamjenica Šimac Bonačić naglasila je kako će se sa svakim korisnikom potpisati ugovor kako bi se opravdali troškovi financiranja programa.
Nakon provedenog Otvorenog natječaja za oblikovanje vizualnog identiteta: 2016. – Godina sv. Vlaha, od 26 pristiglih idejnih rješenja, odabran je rad pod nazivom „Sveti Vlaho + Dubrovnik” autorica Made Milićević i Nore Mojaš. Utvrdit će se promidžbene aktivnosti kroz cijelu godinu, a Grad Dubrovnik osigurat će prostore i posebne pogodnosti za izvođenje programa koji su prvenstveno komercijalne prirode ili prodaju kvalitetnih dizajnerskih suvenira na temu sv. Vlaha.