Prije nego što nas upoznaju, potencijalni klijenti će nas prethodno dobro proučiti na našim web stranicama. Iz tog razloga izuzetno je bitno razmisliti kako ćemo se predstaviti na vlastitim web stranicama.
Tijekom ove radionice polaznici će usvojiti praktičan konkretan teoretski 3P okvir (framework) za Pisanje, Prioritiziranje i Pojačavanje prodajnog sadržaja weba. Koristeći 3P okvir, polaznici će tijekom radionice uz stručno vodstvo napisati i oblikovati prvi prototip prodajnog sadržaja stranice ‘Usluga’.
Radionica pomaže poduzetnicima koji do sada nisu imali iskustva s pisanjem prodajnog sadržaja. Teško je započeti pisati sadržaj o vlastitoj usluzi kad se kreće od praznog papira, i zato će ova radionica poduzetnicima dati konkretne alate u vidu radnih listova, uputa i smjernica za kreiranje prve grube verzije prodajnog sadržaja stranice weba ‘Usluga’.
Cilj edukacije jest da svaki polaznik kroz praktičan samostalni i grupni rad kreira upotrebljiv prototip svog vlastitog prodajnog sadržaja na webu, za jednu stranicu ‘Usluga’. Na kraju radionice, svaki će polaznik imati radnu verziju jedne stranice svog weba koja opisuje uslugu koju polaznik pruža, za koju će tijekom radionice primiti vrijedne povratne informacije drugih polaznika.
Radionica je idealna za poduzetnike koji pružaju B2B usluge, ali je primjenjiva i na pružatelje B2C usluga.
Sadržaj radionice
1. Uvod: praktičan 3P okvir za pisanje prodajnog sadržaja
2. Kviz
3. Pisanje sadržaja: popunjavanje radnih listova prvom verzijom sadržaja
4. Uređivanje sadržaja: razmjena popunjenih radnih listova među polaznicima
○ polaznici koriste naučeno znanje da bi dali konkretne povratne informacije i komentare na tekstove svojih kolega
○ voditeljica demonstrira uređivanje sadržaja na jednom odabranom tekstu
○ polaznici ugrađuju primljene povratne informacije u svoje tekstove
5. Oblikovanje prodajnog sadržaja u prvi web prototip
○ Uvod u korištenje Google Sites, besplatnog alata za prototipiranje web stranica
○ Polaznici od nastalog prodajnog sadržaja kreiraju prvi prototip na Google Sites
6. Recenzije prototipova
○ voditeljica bira 3 prototipa uslužnih stranica i recenzira ih, primjenjujući novo stečeno znanje
7. Kviz i diskusija o naučenom
Nakon radionice: Individualno praćenje polaznika (na zahtjev, do 30 min po polazniku). Voditeljica radionice svim polaznicima otvara mogućnost individualnih povratnih informacija na dovršeni prototip i prodajni sadržaj. Uvjet: polaznici se s gotovim prodajnim sadržajem trebaju javiti voditeljici u roku od 14 dana od dana održavanja radionice.
PREDAVAČICA: Višnja Željeznjak specijalistica je za projektiranje, razvoj i sadržaj poslovnih web stranica i dolazi iz tvrtke Logit internet usluge d.o.o. u kojoj je skupila 20 godina iskustva na području digitalnog marketinga. Višnja najčešće surađuje s konzultantima i vlasnicima IT i tehnoloških tvrtki koji žele unaprijediti svoje prosječne webove i pretvoriti ih u prave prodajno-marketinške alate. Višnjine besplatne edukacije o B2B digitalnom marketingu i prodaji možete gledati uživo putem njenog Youtube video podcasta LOGIT LIVE.
Višnja je i pokretačica projekta Eduza.hr, platforme za pronalaženje i plasiranje poslovnih edukacija. Eduza edukatorima omogućuje da žive od svog znanja, a polaznicima edukacija znanje čini dostupnim. U okviru Eduze Višnja snima Eduza Show, live video podcast namijenjen edukatorima koji žele naučiti kako kreirati, promovirati i prodavati edukacije. Linkedin
Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE
Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19).
Više informcija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271