Svi smo se barem jednom našli u situaciji kada smo morali iznijeti svoje mišljenje, objašnjenje ili prezentirati nešto, bilo u svakodnevnom radnom okruženju ili u komunikaciji s kolegama, nadređenima, klijentima ili korisnicima usluga. Često nas takve situacije mogu izazvati nelagodu, strah pa čak i paniku.
Ako želite naučiti kako savladati izazove svakodnevne komunikacije, ali i javnog nastupa, prijavite se na besplatnu radionicu „(Ne)uspješna svakodnevna poslovna komunikacija“ koja će se održati 12. travnja 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9.00 sati. Radionica traje 8 sati.
Radionica se bavi ključnim pitanjima međuljudske i poslovne komunikacije: koliko se doista slušamo, razumijemo i uvažavamo? Cilj je prepoznati najčešće komunikacijske izazove, izbjeći nesporazume i unaprijediti odnose s kolegama, nadređenima, klijentima i poslovnim partnerima.
Što ćete naučiti?
- Razlike između kriznog komuniciranja i svakodnevnih komunikacijskih izazova
- Jasno definiranje radnih zadataka i očekivanja (“podrazumijevanje vodi u nerazumijevanje”)
- Uspješna verbalna i neverbalna komunikacija u radnom timu
- Rješavanje i prevencija stresnih situacija
- Tehnike uspješnog javnog nastupa – kako strah zamijeniti samopouzdanjem
Radionica je prilagođena svakodnevnim poslovnim situacijama, no stečeno znanje lako je primjenjivo i u privatnom životu. Kroz praktične primjere i vježbe, sudionici će razviti svoje komunikacijske vještine i naučiti kako konfliktne situacije pretvoriti u prilike za rast.
PREDAVAČICA: Marija Sesler, diplomirana novinarka i inženjerka agronomije, svestrana je stručnjakinja s više od 16 godina iskustva u novinarstvu i PR-u. Nakon uspješne radijske karijere, posvetila se razvoju komunikacijskih vještina, kako kroz profesionalni rad, tako i kao predavačica na edukacijama i radionicama.
Kruna njezine karijere bilo je pokretanje vlastitog obrta EDUKOM, koji spaja dotadašnja iskustva i znanja u jedinstvenu cjelinu. Marija smatra da su privatni i poslovni aspekti života neraskidivo povezani, a to preklapanje doživljava kao izvor inspiracije i rasta. Poseban fokus njezina rada usmjeren je na radionice i edukacije o komunikacijskim vještinama u svakodnevnom okruženju. Svaka radionica prilagođena je sudionicima i služi kao platforma za razmjenu iskustava i zajedničko učenje. Marija vjeruje da je komunikacija dinamičan proces te kroz svoje edukacije nastoji pomoći polaznicima u prepoznavanju i prevladavanju izazova kako bi unaprijedili međuljudske odnose.
Prijave za radionicu zaprimaju se od 07. travnja 2025. godine u 8h putem poveznice: PRIJAVNICA.
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.