Dura
Novosti

“AGRIBUSINESS” – Završna tržnica poljoprivrednih proizvoda

“AGRIBUSINESS” – Završna tržnica poljoprivrednih proizvoda

U Dubrovniku, točnije na platou pokraj žičare na Srđu, 27. srpnja 2017. održat će se tržnica poljoprivrednih proizvoda.

Sajam će okupiti male proizvođače, a radno vrijeme sajma je od 9:00 do 21:00 sata. Na sajmu će se predstaviti proizvodi proizvođača iz dubrovačke regije poput marmelade od mandarina, prirodnih sokova, arancina, bruštulanih mjendula, smokvenjaka, a isti će biti dostupni za prodaju.

U sklopu sajma, organzirat će se i koncerti grupe OPG, 27. srpnja s početkom u 23:00 sata. Ulaz na koncert je besplatan, a koncert će se održati u Lazaretima.

Sajam i koncert dio je projekta AGROBIZNIS – oplemenjivanje poljoprivredne baštine u prekograničnoj Dubrovačko-hercegovačkoj regiji koji za cilj ima uspostaviti stalnu komunikaciju između poljoprivrednih proizvođača i konzumenata poljoprivrenih proizvoda.

Kako bi se ovaj cilj ostvario, Europska unija kroz instrument za predpristupnu pomoć (IPA) u okviru Programa prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina financira dvogodišnji projekt s oko 350.000 eura.

Zahvaljujući ovim sredstvima kroz projekat će se raditi na jačanju unutarnjih kapaciteta u obje regije i podizanju svijesti o postojećim vrijednostima tradicionalnih i autohtonih proizvoda.

Implementaciju projekta u Hrvatskoj vodi Grad Dubrovnik u partnerstvu sa Razvojnom agencijom grada Dubrovnika DURA, Informestom p- partnerom iz Italije, Kinookusom i Agronomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu.

U Bosni i Hercegovini vodeći partner je Općina Ravno, a partneri Okusi Hercegovinu i Oxfam, a uz stručnu pomoć Poljopivredno-prehrambenog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Aktivnosti projekta imaju za cilj jačanje unutarnjih kapaciteta u obje regije, podizanje svijesti o postojećim vrijednostima tradicionalnih i autohtonih proizvoda. Proizvodni resursi u Popovom polju i Dubrovačkoj regiji, nakon mapiranja, stručne i znanstvene obrade, će se objediniti, standardizirati, brendirati, napraviti prepoznatljivim za tržište na koje će se plasirati.

Uvođenje u proizvodnju inovativnih metoda koje su planirane projektom, voditi će ka povećanju količine i kvalitete prinosa, a samim tim povećati konkurentnost na tržištu. Formiranjem mreže u koji će ući svi zainteresirani iz sektora proizvodnje hrane i sektora turizma olakšat će pristup regionalnom i EU tržištu. Izradom „Vodiča za farmere”, „Vodiča za investitore”, usvajanjem EU regulative vezane za poljoprivrednu proizvodnju sudionici projekta će imati smjernice za daljnji rad na poboljšanju tržišnih odnosa u regiji.

Svi ste pozvani! Dobro nam došli!

Datum:
25.07.2017
Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

DUBROVAČKA REGIJA: Proizvođači na sajmu na Srđu predstavili autohtone proizvode

Dura

“MATCH MAKING” U SKLOPU PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

DVODNEVNI SAJAM PLODOVI KRŠA

Dura

MATCH MAKING EVENTI U SKLOPU PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

RAVNO – DVODNEVNI SAJAM POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA “Plodovi krša”

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

POZIV POLJOPRIVREDNIM PROIZVOĐAČIMA, UGOSTITELJIMA I HOTELIJERIMA

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X