Dura
Novosti

DUBROVAČKA REGIJA: Proizvođači na sajmu na Srđu predstavili autohtone proizvode

DUBROVAČKA REGIJA: Proizvođači na sajmu na Srđu predstavili autohtone proizvode
DUBROVAČKA REGIJA: Proizvođači na sajmu na Srđu predstavili autohtone proizvode
Sajam poljoprivrednih proizvoda koji se održava danas na Srđu, okuplja male proizvođače koji predstavljaju proizvode iz dubrovačke regije, koji se mogu i kupiti, poput marmelade od mandarina, prirodnih sokova, likera, arancina, bruštulanih mjendula i slično, a traje večeras do 21 sat.

O sajmu koji za cilj ima uspostaviti stalnu komunikaciju između poljoprivrednih proizvođača i konzumenata, malo više rekla je Mia Hrnić, stručna suradnica i Agrobiznis menadžer u sklopu projekta ‘Agrobiznis – oplemenjivanje poljoprivredne baštine’.

– Ovo je europski projekt prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina, danas je završna konferencija u sklopu koje se i održava sajam tradicionalnih proizvoda. Imamo osam izlagača. Navečer u 23 sata, u sklopu projekta, grupa OPG nastupa u Lazaretima, ulaz je besplatan.

Hrnić je kazala kako je ovo atraktivna lokacija pa nije bilo teško okupiti ljude.

– Inače je dosta teško okupiti zainteresirane kad su u pitanju ovakve stvari, pogotovo edukacije i podizanje kapaciteta u sklopu projekta. Prošle godine smo imali ‘Poljoprivredni festival’ kojeg smo također ovdje pokušali organizirati, međutim kiša nas je omela, pa se sve prebacilo u Lazarete – objasnila je Hrnić dodavši kako su današnji proizvođači iz županije, Gornjih sela, Župe i Konavala.

– Bude li sličnih projekata ovakvi sajmovi bi se mogli pretvoriti u tradiciju. Vlasnici ovog dijela su zainteresirani i uvijek nam dozvole da organiziramo nešto ovako na ovom mjestu – istaknula je Mia Hrnić.

Inače, kako bi se ostvario cilj projekta, Europska unija ga financira na dvije godine sa 350 tisuća eura. Implementaciju projekta u Hrvatskoj vodi Grad Dubrovnik u partnerstvu s DURA-om, Informestom-partnerom iz Italije, Kinookusom i Agronomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu.

Aktivnosti projekta imaju za cilj jačanje unutarnjih kapaciteta u Dubrovačko-hercegovačkoj regiji, te podizanje svijesti o postojećim vrijednostima tradicionalnih i autohtonih proizvoda.

Video možete pogledati ovdje. (izvor Dubrovačka televizija)

Izvor(foto): dubrovnikINsider

Datum:
27.07.2017
Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

“MATCH MAKING” U SKLOPU PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

DVODNEVNI SAJAM PLODOVI KRŠA

Dura

RAVNO – DVODNEVNI SAJAM POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA “Plodovi krša”

Dura

POZIV POLJOPRIVREDNIM PROIZVOĐAČIMA, UGOSTITELJIMA I HOTELIJERIMA

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

MATCH MAKING EVENTI U SKLOPU PROJEKTA AGROBIZNIS

Dura

“AGRIBUSINESS” – Završna tržnica poljoprivrednih proizvoda

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X