Dura
Edukacije

BESPLATNA RADIONICA GOOGLE ADS

Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga za Vas organiziramo još jednu u nizu radionica baš na tu temu. Radionica će se održati u subotu, 01. travnja 2023. godine u prostorijama Studentskog doma (Ul. Marka Marojice 2B, 20000, Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati u trajanju od 8 sati.

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:

  1. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju.
  2. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremena izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja.
  3. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se izmjeri da zamišljeni smjer nije efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom – PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi riješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.

Najkraće – razumjet ćete kako Google Ads sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

NAMJENA

Radionica je namijenjena onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

NAČIN REALIZACIJE

PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.

IZ PROGRAMA RADIONICE:

I. Uvod u Google Ads

  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje  s Google Ads metodom oglašavanja

II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike

  • Search advertising
  • Display advertising
  • (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)

III. Oglasi i ključne riječi

  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?

IV. Izrada izvješća

  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?

V. Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

PREDAVAČ: MIROSLAV VARGA, GCT – Google certified trainer 

Miroslav Varga je stručnjak za online marketing, statističke analize i data mining (rudarenje podataka). Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i apsolvirao dva poslijediplomska studija.
Predavač je u nekoliko institucija na temu online marketinga. Jedini je hrvatski Google stručnjak, nositelj svih Google Ads i Google Analytics certifikata u statusu trostrukog djeda. Posjeduje iznimno rijetki GCT certifikat – Google Certified Trainer. Za sebe voli reći – sve što sam naučio, naučio sam za tuđe novce. Zato to rado dijelim.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.

Prijavite se, postavite svoje pitanje, iznesite problem i saznajte odgovor!

Broj polaznika je ograničen, stoga požurite!

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

Danas smo održali radionicu “Kako samostalno voditi “paušalni” obrt”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE FINANCIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO UNAPRIJEDITI POSLOVANJE KORIŠTENJEM ONLINE ALATA?”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO NAPRAVITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

NAUČILI SMO KAKO NAPRAVITI POSLOVNI PLAN

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „ALATI, TEHNIKE I VJEŠTINE PREZENTIRANJA“

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KONSTRUKTIVNA KOMUNIKACIJA: KAKO GRADITI ODNOSE, SLUŠATI I RAZGOVARATI”

Dura_user

GOOGLE ADS

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA I VODITI PROFITABILNO POSLOVANJE“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO UPRAVLJATI STRESOM I VREMENOM U NIKAD IZAZOVNIJE DOBA?“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “UPRAVLJANJE BUDŽETOM ZA PODUZETNIKE POČETNIKE”

Dura_user

KAKO NAPISATI SADRŽAJ ZA USLUŽNU WEB STRANICU

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I WEB SHOP”

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „IZAZOVI PLANIRANJA PRIJENOSA POSLOVANJA“

Dura_user

Upravljanje stresom i vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

BESPLATNA RADIONICA “OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU”

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO POVEĆATI BROJ KUPACA/KLIJENATA PUTEM LINKEDINA?”

Dura_user

Pokreni svoj posao

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X