U današnjem poslovnom okruženju, pregovaranje često uključuje sukobe, emocionalne reakcije i slabu kontrolu, što može dovesti do gubitka važnih poslovnih prilika. Koliko ste kupaca izgubili zbog neriješenih konflikata? Koliko je to neostvarenih prilika i milijuna kuna? U konfliktnoj situaciji, često i sami postajemo emocionalno preplavljeni i teško možemo održati konstruktivnu komunikaciju.
Ako želite naučiti kako pregovarati s problematičnim i zahtjevnim kupcima, prijavite se na besplatnu radionicu „7 vrsta teških kupaca i kako uspješno pregovarati s njima“, koja će se održati 5. travnja 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9.00 sati. Radionica traje 8 sati.
Cilj je radionice postići izvrsne pregovaračke rezultate i u izazovnim situacijama s „teškim“ kupcima, kroz prepoznavanje:
- Tko su „teški“ kupci i što im je cilj?
- Taktike koje koriste “teški” kupci
- Kako upravljati vlastitim reakcijama i kontrolirati bijes tijekom verbalnog napada?
- Kako neutralizirati agresivne sugovornike i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
- Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili?
Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su jednostavno primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama. Sudionici će se upoznati s metodama poput self-managementa (upravljanje vlastitim emocijama) i words managementa (korištenje jezičnih obrazaca za efikasnu komunikaciju u stresnim situacijama).
Nakon ovog treninga, znat ćete točno što želite reći, na miran i staložen način, a uz nekoliko komunikacijskih trikova uspješno ćete pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls. Svrha je podići vašu osobnu kompetentnost u kontroli emocija i postupaka, te naučiti kako, čak i u teškim situacijama, izgraditi suradnički odnos s kupcem.
PREDAVAČ: SANDRO KRALJEVIĆ, magistar psihologije (Mind Lab d.o.o.)
Sandro se bavi primijenjenom poslovnom psihologijom, a posebnu pažnju posvećuje razvoju ljudskih potencijala i mekim vještinama. Certificirani je NLP majstor i coach, prakticira mindfulness i autogeni trening, a trenutno se educira za kognitivno-bihevioralnog psihoterapeuta.
Posjeduje više od 50 certifikata i alata iz područja psihologije, ljudskih potencijala, digitalnog marketinga i brendiranja. Autor je najprodavanijeg psihološkog priručnika „Kako preživjeti u suvremenoj džungli“. Svoju stručnost stalno nadograđuje, sudjelujući na kongresima, konferencijama i stručnim skupovima.
Prijave za radionicu zaprimaju se od 31. ožujka 2025 godine u 8h putem poveznice: PRIJAVNICA.
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.