Dura
EdukacijeEdukacije za naslovnu

BESPLATNA RADIONICA „FISKALIZACIJA 2.0 – ZA PODUZETNIKE U SUSTAVU PDV-A“

Ako ste poduzetnik u sustavu PDV-a, predstojeće uvođenje fiskalizacije 2.0 donijet će vam niz novih obveza i procesa koje je važno unaprijed razumjeti i pravodobno primijeniti. Kako bismo olakšali pripremu i osigurali da sve promjene dočekate spremni, organiziramo praktičnu radionicu na kojoj ćete na jednostavan i jasan način dobiti sve ključne i ažurirane informacije – prilagođene vašem poslovanju.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena svim poduzetnicima koji se pitaju:

  • Što me točno očekuje i kako se pripremiti?
  • Jesu li informacije na internetu pouzdane ili kontradiktorne?
  • Što i u kojim rokovima moram pripremiti?
  • Koliko će me sve to koštati i odnosi li se obveza uopće na moje poslovanje?

Ako želite izravne, stručne i jasne odgovore na ova pitanja, pozivamo vas na predavanje „Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a“, koje će se održati u okviru Startup akademije, u utorka, 9. prosinca 2025. godine, u prostorijama DURA-e, Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 10:00 sati.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • Precizno objašnjenje zakonskih novosti i rokova za poduzetnike u sustavu PDV-a
  • Tumačenje situacija iz prakse – kako će izmjene utjecati upravo na vaš model poslovanja
  • Jasne smjernice za tehničku i organizacijsku pripremu
  • Detaljan pregled fiskalizacije u SPI sustavu – procesi, implementacija i upute
  • Odgovore na vaša pitanja i razjašnjenje najčešćih nedoumica iz prakse

Sadržaj predavanja:

1. Regulatorni okvir – Zakon o fiskalizaciji 2025. – Pregled ključnih zakonskih izmjena, novih obveza i                     njihovog utjecaja na poduzetnike u sustavu PDV-a.

2. Fiskalizacija 1.0 (B2C)

  • Definicija obveznika i tehnički preduvjeti za primjenu
  • Propisani elementi računa u sustavu fiskalizacije 1.0

3. Fiskalizacija 2.0 i elektronički računi (B2B i B2G)

  • Obuhvat obveznika i uvjeti ulaska u sustav
  • Standardi i elementi računa prema modelu fiskalizacije 2.0
  • Procesni tijek: kreiranje dokumenta, razmjena, fiskalizacija i izvještavanje

4. Rokovi implementacije i potrebne prilagodbe poslovanja – Obveze po fazama, preduvjeti za pravovremenu       usklađenost i procjena potrebnih tehničkih i organizacijskih prilagodbi.

5. Klasifikacija proizvoda i usluga – Metodologija dodjele šifri po djelatnostima i njihova primjena u sustavu        fiskalizacije.

6. Novi sustav e-Izvještavanja

  • Evidentiranje i slanje podataka o naplati elektroničkih računa
  • Postupanje s neposlanim i odbijenim računima
  • Pravila automatske i ručne obrade podataka

7. Priprema za fiskalizaciju e-Računa

  • Uloga i obveze posrednika u razmjeni podataka
  • Sigurnosni aspekti i funkcija certifikata
  • Tehnički zahtjevi i prilagodbe softverskih rješenja
  • Obveze korisnika i preporučeni koraci za uspješnu implementaciju

PREDAVAČICA

Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru

kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnih softvera za srednje i velike poduzetnike, osobito u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva. Specijalizirana je za razvoj i implementaciju programskih rješenja iz područja računovodstva, financija i poslovne analitike.

Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u upravljanju tvrtkama u poteškoćama i organizacijskim reorganizacijama.

Godine 2016., sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO, koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u području računovodstva, financija i poreza, te podršku pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti i odabiru odnosno implementaciji IT rješenja.

U gotovo tridesetogodišnjoj karijeri djelovala je i kao predavačica na visokoškolskim ustanovama, uključujući RIT Croatia u Dubrovniku te poslijediplomski studij softverskog inženjerstva na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 14. studenoga u 8:00 sati putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

Vezani članci

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

Kako samostalno voditi “paušalni” obrt

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO UPRAVLJATI STRESOM I VREMENOM U NIKAD IZAZOVNIJE DOBA?“

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “UMJETNA INTELIGENCIJA U SLUŽBI DIGITALNOG MARKETINGA: Od ideje do vizuala “

Dura_user

Na Startup akademiji predstavljanje mjera HZZ-a

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „SNAGA BRENDA: KAKO PRIVUĆI KUPCE I OLAKŠATI MARKETING“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

Danas smo na Startup akademiji naučili kako unaprijediti svoje online poslovanje

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

BESPLATNA RADIONICA “OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „ALATI, TEHNIKE I VJEŠTINE PREZENTIRANJA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Upravljanje stresom i vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

Danas smo održali radionicu “Kako samostalno voditi “paušalni” obrt”

Dura_user

Danas smo naučili kako pokrenuti svoj posao

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

Održana radionica “Pokreni svoj posao”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KONSTRUKTIVNA KOMUNIKACIJA: KAKO GRADITI ODNOSE, SLUŠATI I RAZGOVARATI”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „UVOD U SEO OPTIMIZACIJU“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

ZAVRŠILA OVOGODIŠNJA STARTUP AKADEMIJA

Dura

Pokreni svoj posao

Dura_user

Održana radionica “Content marketing”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “UNAPRIJEDITE SVOJE POSLOVANJE UZ POMOĆ AI-A I DIGITALNIH ALATA”

Dura_user

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Dura_user

KAKO OD PROIZVODA NAPRAVITI BRAND

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPIJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA

Dura_user

UČINKOVITA NAPLATA POTRAŽIVANJA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVNE PRAVA ZA PODUZETNIKE: OD PRAĆENJA PROPISA DO SKLAPANJE UGOVORA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “PUT DO KREDITA: ŠTO BANKE I FINANCIJSKE INSTITUCIJE TRAŽE OD PODUZETNIKA”

Dura_user

KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X