Dura
Novosti

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU
DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Tijekom 27. i 28. lipnja 2019. godine, na Kreti, u gradu Rethymno, održan je drugi partnerski sastanak projekta BRAND_EU, koji je usmjeren na stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova.

Sastanku su prisustvovali predstavnici svih partnerskih općina i gradova te djelatnica DURA-e Melina Mohorić. Program partnerskog sastanka obuhvatio je evaluaciju prvog stručnog seminara koji se održao u švedskom gradu Trollhattanu tijekom travnja 2019. godine, a koji je obrađivao koncept place branding-a pod vodstvom vanjskog stručnjaka za place branding, Per Ekmana. Također, partneri su planirali temu i sadržaj sljedećeg stručnog seminara koji će se za javne službenike partnerskih gradova i općina održati u Imoli (Italija) u studenom ove godine.

Osim planiranja financijskih i administrativnih obaveza projekta, partneri su imali priliku poslušati prezentaciju predstavnika grada Rethymno, na temu lokalnih place branding aktivnosti. Također, domaćini sastanka organizirali su vođenu turu povijesnom jezgrom grada Rethymno, posjet organskoj Agreco farmi, Arkadi samostanu te arheološkom muzeju Eleutherna, kao primjerima dobre prakse razvoja lokalnog brenda, koje će ostali partneri imati priliku evaluirati i potencijalno primijeniti u vlastitim place branding strategijama.

Više informacija o projektu možete pronaći ovdje.

Datum:
02.07.2019
Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X