Dura
Novosti

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Online partnerski sastanak projekta BRAND_EU održan je 17. veljače 2021. godine. Na sastanku su sudjelovali Luna Polić Barović ispred Dubrovačke razvojne agencije DURA, Vlaho Margaretić ispred Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more, Miho Katičić ispred Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo te predstavnici projektnih partnera iz Italije, Španjolske i Švedske.

Partneri su raspravili o budućim aktivnostima na projektu, posebice o slijedećem sastanku koji bi se trebao održati u Dubrovniku krajem svibnja 2021. Na tom sastanku će se elaborirati ključni elementi strategije brendiranja destinacije koje će se razviti i prezentirati do kraja projekta. S obzirom da je trajanje projekta produljeno do kraja rujna 2021. godine, zadnji parterski sastanak će se održati u Italiji krajem ljeta 2021. (u skladu s epidemiološkim mjerama i mogućnostima).

Opći cilj projekta BRAND_EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) jest unapređenje konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova kroz razmjenu dobre prakse u području izrade i primjene strategija brendiranja na razini općina i gradova, kako bi se stvorilo povoljno okruženje za lokalni razvoj. Projekt je također usmjeren prema povećanju učinkovitosti umrežavanja i strategija brendiranja općina i gradova te pružanje više prilika za stručno i strukovno obrazovanje javnih službenika na lokalnoj i međunarodnoj razini. Partneri uključeni u projekt obuhvaćaju općine i gradove suočene s poteškoćom privlačenja stanovništva i gospodarskih ulaganja, što primarno proizlazi iz njihove nedostatne atraktivnosti. Projekt je započeo u listopadu 2018. i provodi se kroz Erasmus+ program.

Vezani članci

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Dura_user

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X