Dura
Novosti

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Završni sastanak projekta “Brand EU” održan je u organizaciji Dubrovačke razvojne agencije DURA-e 1. i 2. rujna 2021. u Dubrovniku. Sudionici ovog projekta iznijeli su praktične primjere dobre prakse u brendiranju svojih destinacija, a nakon diseminacije i evaluacije učinaka projekta, usuglašen je završni dokument projekta Brand EU koji će bit objavljen krajem rujna.

Rezultat sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u projektu Brand EU je dokument “Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije” kojeg su, u koordinaciji s DURA-om i Gradom Dubrovnikom, izradili vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Sva su istraživanja pokazala da je brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije potpuno opravdano, obzirom da sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Na razini Dubrovnika je utvrđeno da tradicionalne sportske manifestacije od značaja za Grad Dubrovnik generiraju više od 25.000 noćenja godišnje.

Nakon detaljne SWOT analize, definirana su četiri strateška cilja u brendiranju Dubrovnika kao sportske destinacije:

  1. Organiziranje sportskih događanja srednjih i malih razmjera,
  2. Podizanje kvalitete postojećih tradicionalnih sportskih događanja,
  3. Razvijanje ponude sportske baštine te
  4. Izgradnja brenda i stvaranje imidža Dubrovnika kao sportske destinacije.

Dokument također sadrži okvirni akcijski plan za ostvarenje strateških ciljeva i precizno su definirane mjere i indikatori za svaki strateški cilj. Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije možete pogledati u nastavku –  Strategija brendiranja DBK sport 7_2021.

Projekt Brand EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa. Dubrovačka razvojna agnecija DURA je partner na projektu s Općinom Imola (Italija), Grada Trollhattan (Švedska), Općinom Orust (Švedska), Općinom Forli (Italija), Institutom za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Cuidad Real, Španjolska), Organizacijom za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženjem Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija).

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Dura_user

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X