Dura
Novosti

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Na danas, 21. svibnja 2021 g. održanom online sastanku tima za provedbu projekta Brand EU utvrđene su smjernice za izradu završnog dokumenta pod nazivom „Strategija brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije“. Kao vanjski suradnici Dubrovačke razvojne agencije DURA, na izradi završnog dokumenta angažirani su profesori Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Zrinko Čustonja i Dario Škegro, koji su ujedno i autori Strategije razvoja sporta i sportske infrastrukture Grada Dubrovnika 2018. – 2028. Ispred DURA-e sudjelovala je kolegica Luna Polić Barović, dok ispred Grada Dubrovnika sudjelovali su: pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Dživo Brčić, djelatnici Miho Katičić i Vlaho Margaretić.

Na sastanku su se analizirali postojeće stanje, prednosti i nedostaci te usuglašene smjernice za izradu završnog dokumenta. Temeljne su strateške odrednice orijentacija na organizaciju tradicionalnih športskih manifestacija, koje ujedno predstavljaju turistički potencijal, te privlačenje posjetitelja koji preferiraju destinacije koji imaju i memoriraju uspješne športske rezultate i kolektive, kao što će to biti Muzej vaterpola nakon završetka rekonstrukcije kompleksa dubrovačkog plivačkog i vaterpolskog bazena.

Treći koordinacijski sastanak partnera u projektu Brand EU, kojem je domaćin Dubrovačka razvojna agencija DURA, održat će se u online obliku 25. i 26. svibnja 2021. Dubrovnik bi također trebao ugostiti sudionike završnog partnerskog sastanka u rujnu ove godine, ukoliko to bude dozvolila epidemiološka situacija.

Projekt Brand EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa. Dubrovačka razvojna agnecija DURA je partner na projektu skupa s Općinom Imola (Italija), Grada Trollhattan (Švedska), Općinom Orust (Švedska), Općinom Forli (Italija), Institutom za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Cuidad Real, Španjolska), Organizacijom za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženjem Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija).

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Dura_user

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X