Dura
Novosti

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Treći partnerski sastanak projekta Brand EU, koji se financira iz Erasmus+ programa, održao se online 25. i 26. svibnja u organizaciji Dubrovačke razvojne agencije DURA-e i Grada Dubrovnika. Djelatnica DURA-e Luna Polić Barović bila je moderator dvodnevnog sastanka, a sudionike pozdravila je zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić, koja je održala i prezentaciju o uspješnim projektima brendiranja „Respect the City“ i „Smart City“ te aktivnosti koju su poduzete tijekom krize izazvane pandemijom.

Prvog dana sastanka predstavio se grad domaćin Dubrovnik kroz virtualnu šetnju Gradom djelatnice DURA-e Ive Rašica, prezentacijom povijesti Lazareta i dubrovačke karantene Glavne koordinatorica Lazareta Zrinke Lucianović te prezentacijom sportske manifestacije Du Motion, kao primjera dobre prakse, glavnog tajnika Dubrovačkog saveza športova Alena Boškovića.

Drugog dana zamjenik pročelnika Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Miho Katičić informirao je projektne partnere o dosadašnjim radnjama dubrovačkog tima na izradi završnog dokumenta „Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije“, kojeg u koordinaciji s dubrovačkim timom izrađuju vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Preliminarna istraživanja pokazala su da je brendiranje Dubrovnika kao športske destinacije potpuno opravdano, obzirom da na globalnoj razini sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%.

Krajem drugog dana utvrđeni su rokovi za izradu završnog dokumenta, koji uključuje primjere dobre prakse partnera u projektu, evaluaciju rezultata te diseminaciju odnosno širenje rezultata projekta. Također je dogovoreno da će se završni partnerski sastanak projekta Brand EU održati u Dubrovniku 1. i 2. rujna ove godine.

Projekt Brand EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa i Dubrovačka razvojna agencija DURA je partner na projektu s Općinom Imola (Italija), Gradom Trollhattan (Švedska), Općinom Orust (Švedska), Općinom Forli (Italija), Institutom za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Cuidad Real, Španjolska), Organizacijom za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženjem Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija).

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Dura_user

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X