Dura
Novosti

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Predstavljanje “Strategije brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije” održalo se 13. listopada u dubrovačkoj Gradskoj vijećnici. Predstavnica Dubrovačke razvojne agencije DURA Luna Polić Barović uvodno je predstavila projekt Brand EU, obzirom da je „Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije“ rezultat sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u projektu. Prezentirala je aktivnosti projekta, seminare i razmjene dobre prakse te glavne slavne rezultate projekta: Strategiju brendiranja i BRAND_EU publikaciju koje je dostupna u sažetoj u dugoj verziji. Projekt Brand_EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa i DURA je partner na projektu.

Strategiju je detaljnije predstavio je prof. Zrinko Čustonja, profesor s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu  i vanjski suradnik DURA-e, kao jedan od autora strateškog dokumenta. Zatim je tajnik Dubrovačkog saveza športova Alen Bošković predstavio sportsku manifestaciju DuMotion kao primjer dobre prakse. Predstavljanju su bili nazočni zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić i predsjednik Gradskog vijeća Marko Potrebica.

Sva su istraživanja pokazala da je brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije potpuno opravdano, obzirom da sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Na razini Dubrovnika je utvrđeno da tradicionalne sportske manifestacije od značaja za Grad Dubrovnik generiraju više od 25.000 noćenja godišnje.

Nakon detaljne SWOT analize, definirana su četiri strateška cilja u brendiranju Dubrovnika kao sportske destinacije:

  1. Organiziranje sportskih događanja srednjih i malih razmjera,
  2. Podizanje kvalitete postojećih tradicionalnih sportskih događanja,
  3. Razvijanje ponude sportske baštine te
  4. Izgradnja brenda i stvaranje imidža Dubrovnika kao sportske destinacije.

 

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X