U subotu, 12. listopada u prostoru Dubrovačke razvojne agencije DURA održala se radionica Content marketing. Predavač Ilija Brajković uvjerio nas je koliko je content marketing bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu te je uz brojne druge teme zaokupio pozornost 17 polaznika koji su s velikim zanimanjem pratili 7-satno predavanje i sudjelovali u praktičnim primjerima.
Osim važnih poduzetničkih tema, u ovom ciklusu Startup Akademije bavimo se još jednom korisnom temom za sve poduzetnike ili one koje namjeravaju to postati. S našim predavačima pričamo o poslovnom neuspjehu – strahu od neuspjeha, suočavanju s neuspjehom, pobjeđivanju neuspjeha… Želimo skinuti stigmu i negativnu konotaciju nečega što je sastavni dio uspjeha i poduzetničkog puta, jer se događa svima. Svoje viđenje neuspjeha s nama je podijelio Ilija Brajković.
Neuspjeh nam se svima događa stalno. Mnogi misle da neuspjeh mora biti nešto veliko, ali svako malo imamo male neuspjehe. Nismo nešto isporučili na vrijeme – neuspjeh. Klijent nije zadovoljan suradnjom – neuspjeh. Klijent nije prihvatio našu ponudu – neuspjeh. Takve stvari su redovna stvar svakoga u poslu, nema osobe koja nema tonu ovakvih malih neuspjeha. I treba skinuti stigmu sa svega toga – tonu malih neuspjeha sa dovoljnom upornošću jest put prema uspjehu. Nije očekivano da će većina klijenata prihvatiti našu ponudu, što znači da ćemo više puta dobiti odbijenicu nego prihvaćanje ponude. I treba se nakon svake odbijenice dići i krenuti dalje, te nešto iz toga naučiti.
Nitko ne želi imati neuspjeh, svi želimo stalno biti uspješni, svi želimo da klijenti prihvaćaju sve naše ponude, sve naše ideje… ali to u životu ne postoji. Uvijek postoji određena doza neuspjeha i to jednostavno treba prihvatiti. Nije lako, svako NE od strane klijenta djeluje na nas, ali ne treba to uzimati srcu, nego krenuti dalje.
Mi samo na kraju možemo nadodati – ne bojte se neuspjeha, hrabro kročite poduzetničkim vodama i vidimo se na slijedećoj radionici!