Završni sastanak projekta “Brand EU” održan je u organizaciji Dubrovačke razvojne agencije DURA-e 1. i 2. rujna 2021. u Dubrovniku. Sudionici ovog projekta iznijeli su praktične primjere dobre prakse u brendiranju svojih destinacija, a nakon diseminacije i evaluacije učinaka projekta, usuglašen je završni dokument projekta Brand EU koji će bit objavljen krajem rujna.
Rezultat sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u projektu Brand EU je dokument “Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije” kojeg su, u koordinaciji s DURA-om i Gradom Dubrovnikom, izradili vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Sva su istraživanja pokazala da je brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije potpuno opravdano, obzirom da sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Na razini Dubrovnika je utvrđeno da tradicionalne sportske manifestacije od značaja za Grad Dubrovnik generiraju više od 25.000 noćenja godišnje.
Nakon detaljne SWOT analize, definirana su četiri strateška cilja u brendiranju Dubrovnika kao sportske destinacije:
- Organiziranje sportskih događanja srednjih i malih razmjera,
- Podizanje kvalitete postojećih tradicionalnih sportskih događanja,
- Razvijanje ponude sportske baštine te
- Izgradnja brenda i stvaranje imidža Dubrovnika kao sportske destinacije.
Dokument također sadrži okvirni akcijski plan za ostvarenje strateških ciljeva i precizno su definirane mjere i indikatori za svaki strateški cilj. Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije možete pogledati u nastavku – Strategija brendiranja DBK sport 7_2021.
Projekt Brand EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa. Dubrovačka razvojna agnecija DURA je partner na projektu s Općinom Imola (Italija), Grada Trollhattan (Švedska), Općinom Orust (Švedska), Općinom Forli (Italija), Institutom za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Cuidad Real, Španjolska), Organizacijom za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženjem Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija).