TikTok je jedna od najpopularnijih društvenih mreža gdje korisnici, tj. kreatori izražavaju svoju kreativnost, ali i zarađuju. Najbrže je rastuća društvena mreža s preko milijardu mjesečnih aktivnih korisnika, a ono što ju čini posebnom su spontanost i nesavršenost. Na TikToku se publika educira, motivira, zabavlja…, a korisnici dnevno pregledaju više od milijun videozapisa. Aplikacija je dosegla više od 3.5 milijarde preuzimanja globalno, a njezin rast nastavlja se i dalje.
Iz tog razloga za Vas u sklopu Startup akademije organiziramo radionicu pod nazivom „Tik Tok marketing – kako iskoristiti puni potencijal“ koja će se održati u utorak, 16. travnja 2024. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 16:00 sati u trajanju od 4 sata.
U početku je TikTok bio namijenjen plesnim i pjevačkim izazovima, no njegova popularnost izuzetno je porasla, a istovremeno je rasla i korisnost platforme. Sve više brendova se odlučuje uklopiti TikTok u svoj digitalni marketinški pristup, gdje plasiraju svoje proizvode, usluge, kreativnost i posebnost, što dalje utječe na brand awareness te na odnos s pratiteljima/kupcima/klijentima.
Radionica je namijenjena onima koji shvaćaju važnost plasiranja video sadržaja na društvenim mrežama i žele se aktivirati u kreiranju videa, ali ne znaju odakle početi. Naučit ćete što vam je sve potrebno za uspješan video na TikToku, tj. kakva vrsta videa daje dobre rezultate, a kakvi videi nisu dobrodošli na ovoj platformi.
Program:
- Uvod u TikTok
- Kako su izgledali počeci, a kako izgleda danas
- Važne metrike
- Vrste profila
- Algoritam
- Uspješnost TikTok videa/profila
- Koju opremu koristiti
- Kako pronaći ideju
- Koje elemente treba sadržavati video
- Koje alate koristiti za edit
- Primjeri iz prakse
3. Otvaranje profila
- Tehničke postavke
PREDAVAČ: MATEA KURTOVIĆ
Matea Kurtović magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a svoju ljubav prema marketingu usmjerila je u digitalni svijet 2018. godine kada se počela profesionalno baviti društvenim mrežama. Karijeru je započela u digitalnoj marketinškoj agenciji Escape, na poziciji social media managera. Od 2020. intenzivno se bavi trendovima na društvenoj mreži TikTok, a 2023. osniva TikTok tim unutar agencije te postaje voditeljicom istoimenog tima. Predavačica je na Lonskonskoj školi za odnose s javnošću te na Pučkom otvorenom učilištu Petar Zrinski.
Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.
Prijavite se, postavite svoje pitanje, iznesite problem i saznajte odgovor!
Broj polaznika je ograničen, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.