Dura
Novosti

E-ALATI ZA PROCJENU VLASTITOG POSLOVANJA I POBOLJŠANJA KONKURENTNOSTI

E-ALATI ZA PROCJENU VLASTITOG POSLOVANJA I POBOLJŠANJA KONKURENTNOSTI
E-ALATI ZA PROCJENU VLASTITOG POSLOVANJA I POBOLJŠANJA KONKURENTNOSTI
Radionica na temu “Kako koristiti e-alate za procjenu valstitog poslovanja i poboljšanja konkurentosti” održat će se 9. listopada 2014. godine u Razvojnoj agenciji Grada Dubrovnika DURA-i, s početkom u 10:00 sati.

Teme radionice:

– Kako učiniti svoje poslovanje konkurentnim i profitabilnim?

– Što je radna kultura?

– Zašto je metodologija Investors in People učinkovita i daje rezultate?

– Kako maksimalno iskoristiti potencijal svojih zaposlenika?

– Što su e-alati i zašto ih koristiti kod procjene svojega poslovanja?- Demonstracija e-alata: Investors in People Interactive

Poboljšanje konkurentnosti malih i srednjih poduzetnika može se postići na nekoliko načina. Ono čemu se u Hrvatskoj, kao i u ostalim zemljama u tranziciji, ne posvećuje dovoljno pozornosti jest uspostavljanje i poštivanje odgovarajuće organizacijske kulture u svakoj firmi, koja bi iskoristila puni potencijal svakog zaposlenika i time doprinijela povećanju produktivnosti i profitabilnosti.

Sama definicija organizacijske kulture jest da je ona skup pravila, vrijednosti i principa koji usmjeruju ponašanje u organizaciji te pridonosi povećanju konkurentnosti na tržištu. Svako se poduzeće razlikuje od drugoga po organizacijskoj kulturi koja ga obilježava i koja se formira od strane vodstva tijekom nekog vremena.

Postoji niz mogućnosti procjene stanja organizacijske kulture, no ono što se pokazalo učinkovitim kod samoprocjene organizacijskih sposobnosti jesu e-alati.

Jedan od učinkovitih e-alata – Investors in People Interactive, pruža menadžerima prikaz najoptimalnijeg odnosa prema zaposlenicima, kako bi se povećala njihova učinkovitost, a samim time i profit i konkurentnost cijele firme. Takvo upravljanje vodi ka stvaranju pozitivne radne kulture.

Čemu služi digitalni alat Investors in People Interactive?

Besplatan interaktivni e-alat nudi brzi pregled situacije u kojoj se vaša firma nalazi. Razrađuje tematike počev od strateškog planiranja do kulture i komunikacije ili razvoja ljudi, te savjetuje što činiti bolje kako bi se iskoristili svi resursi i poboljšali poslovni rezultati.

 

Kako kreirati najproduktivniju organizacijsku kulturu koristeći digitalni alat Investors in People Interactive?

Osim što nudi niz savjeta i primjera kako strateški planirati i u to uključiti zaposlenike, kako izraditi misiju ili viziju, poslovni plan ili identificirati SMART ciljeve, IIP Interactive vodi do najoptimalnijeg upravljanja zaposlenicima, što doprinosi boljem i konkurentnijem poslovanju.

Kakva je poveznica menadžmenta i primjene odgovarajuće organizacijske kulture?

Vođe (menadžeri) uvelike utječu na organizacijsku kulturu. Oni moraju biti sposobni utvrditi poželjnu kulturnu osnovu u organizaciji, promoviranjem zajedničkih vrijednosti, ali i korištenjem najsuvremenijih elektroničkih alata koji pomažu podizanju konkurentnosti poslovanja njihovog poduzeća.

Kako poboljšati komunikaciju u firmi koristeći savjete Investors in People Interactive?

Aplikacija IIP Interactive potiče menadžere na redovito ažuriranje zaposlenika o tome kako tim radi u odnosu na poslovni plan, ali uz istovremeno poticanje djelatnika na iznošenje vlastitih ideja, kako bi se poboljšala komunikacija koja bi doprinijela napretku poduzeća.

Kako poboljšati konkurentnost vašeg poslovanja?

– Uspješno osmislite strategiju razvoja djelatnika –

Elektronički alat Investors in People Interactive potiče uključivanje zaposlenika u svaki poslovni proces, što zahtijeva ulaganje u razvoj novih vještina svakog djelatnika i dodatne edukacije. Takav menadžerski pristup vodi poboljšanju komunikacije, timskoj efikasnosti, što je odraz pozitivne organizacijske kulture, koja  vodi poboljšanju konkurentosti.
 

Datum:
02.10.2014

Vezani članci

Svečano predstavljanje EU projekta e-poslovanje

Dura

Održan prvi radni sastanak za projekt „E-poslovanje“u DURA-i

Dura

Radni sastanak projekta E-poslovanje

Dura

BESPLATNA KNJIGA ZA HRVATSKE MALE PODUZETNIKE O E-POSLOVANJU

Dura

Stručnjak za ICT opremu projekta ‘E-poslovanje’ u DURA-i

Dura

DVA DANA E-POSLOVANJA U DURI

Dura

Komunikacijski trening “E-poslovanja”

Dura

ODRŽANA DVODNEVNA RADIONICA E-POSLOVANJE

Dura

E-poslovanjem do konkurentnijeg poduzetništva

Dura

Komunikacijski stručnjaci E-poslovanja u DURA-i

Dura

PRAKTIČNI VODIĆ ZA MALE I SREDNJE PODUZETNIKE!

Dura

Potpisan ugovor za provedbu projekta „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja“

Dura

ODRŽANA RADIONICA INVESTORS IN PEOPLE

Dura

PODUZETNIČKO ULAGANJE U BUDUĆNOST

Dura

PODUZETNIČKO ULAGANJE U BUDUĆNOST

Dura

Održane trodnevne edukacije o E-poslovanju

Dura

ODRŽANA RADIONICA E-POSLOVANJE

Dura

Održan prvi sastanak projekta „E-poslovanje II“ „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja“ u DURA-i

Dura

PREDSTAVLJENI REZULTATI PROJETKA E POSLOVANJE

Dura

NOVE MOGUĆNOSTI KORIŠTENJA E POSLOVANJA

Dura

Nove mogučnosti za poduzetnike putem E-poslovanja

Dura

Otvoren Natječaj za poduzetničke potporne institucije za sudjelovanje u projektu „Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja – faza II“

Dura

E-POSLOVANJE

Dura

ELEKTRONIČNO POSLOVANJE (E-POSLOVANJE)

Dura

E-POSLOVANJE

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X