Prvog dana sastanka predstavio se grad domaćin Dubrovnik kroz virtualnu šetnju Gradom djelatnice DURA-e Ive Rašica, prezentacijom povijesti Lazareta i dubrovačke karantene Glavne koordinatorica Lazareta Zrinke Lucianović te prezentacijom sportske manifestacije Du Motion, kao primjera dobre prakse, glavnog tajnika Dubrovačkog saveza športova Alena Boškovića.
Drugog dana zamjenik pročelnika Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Miho Katičić informirao je projektne partnere o dosadašnjim radnjama dubrovačkog tima na izradi završnog dokumenta „Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije“, kojeg u koordinaciji s dubrovačkim timom izrađuju vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Preliminarna istraživanja pokazala su da je brendiranje Dubrovnika kao športske destinacije potpuno opravdano, obzirom da na globalnoj razini sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%.
Krajem drugog dana utvrđeni su rokovi za izradu završnog dokumenta, koji uključuje primjere dobre prakse partnera u projektu, evaluaciju rezultata te diseminaciju odnosno širenje rezultata projekta. Također je dogovoreno da će se završni partnerski sastanak projekta Brand EU održati u Dubrovniku 1. i 2. rujna ove godine.
Projekt Brand EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) financiran je putem Erasmus+ programa i Dubrovačka razvojna agencija DURA je partner na projektu s Općinom Imola (Italija), Gradom Trollhattan (Švedska), Općinom Orust (Švedska), Općinom Forli (Italija), Institutom za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Cuidad Real, Španjolska), Organizacijom za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženjem Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija).