Dura
Novosti

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU
PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

U razdoblju od 04. do 05. prosinca 2018. godine, u Imoli (Italija), održan je uvodni sastanak partnera u sklopu projekta brendiranja europskih gradova, pod nazivom „Acquiring place BRANDing competences at work through continuing VET to increase the attractiveness of EUropean cities – BRAND_EU“ (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) na kojem su sudjelovale djelatnice DURA-e Alisa Aliti Vlašić i Melina Mohorić.

Opći cilj projekta jest unapređenje konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova kroz razmjenu dobre prakse u području izrade i primjene strategija brendiranja na razini općina i gradova, kako bi se stvorilo povoljno okruženje za lokalni razvoj.

Specifični ciljevi ovog projekta usmjereni su prema:

  • razvoju visoke kvalitete vještina brendiranja općina i gradova među zaposlenicima istih, te relevantnih lokalnih dionika, kroz njihov indirektni angažman;
  • povećanju učinkovitosti umrežavanja i strategija brendiranja općina i gradova;
  • pružanje više prilika za stručno i strukovno obrazovanje javnih službenika na lokalnoj i međunarodnoj razini.


Izravno uključene ciljne skupine
projekta su:

  • javni službenici zaposleni u partnerskim općinama i gradovima
  • politički predstavnici.


Neizravno uključene ciljne skupine
projekta su:

  • gospodarski subjekti/poduzetnici, udruge, gospodarske komore, organizacije usmjerene ka promociji specifičnih područja.

Osim koordinacijskih sastanaka, projekt će obuhvatiti i tri međunarodna seminara/treninga u Švedskoj, Italiji i Španjolskoj, na kojima će sudjelovati javni službenici, radi razmjene znanja i primjera dobre prakse iz matičnih općina i gradova, te radi razvoja kompetencija i kritičkog mišljenja koje će im koristiti za izradu novih ili unapređenje postojećih strategija brendiranja njihovih općina ili gradova.

Uvodni sastanak organizirao je vodeći partner, Općina Imola, a prisustvovali su mu i ostali partneri:

  • Grad Trollhattan (Švedska)
  • Općina Orust (Švedska)
  • Općina Forli (Italija)
  • Institut za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Španjolska)
  • Organizacija za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka)
  • Udruženje Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija)
  • Razvojna agencija Grada Dubrovnika (Hrvatska).

Sadržaj sastanka obuhvatio je predstavljanje i upoznavanje partnera, kao i detaljnu analizu projektnog radnog plana. Partneri su razgovarali o koordinacijskoj strategiji projekta, uključujući plan upravljanja kvalitetom, plan diseminacije i vrednovanja, te terminski plan ostalih projektnih aktivnosti.

 

Datum:
07.12.2018
Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije izrađena kao dio Brand EU projekta

Dura_user

ODRŽAN PRVI TRENING PROJEKTA BRAND_EU

Dura

DRUGI PARTNERSKI SASTANAK PROJEKTA BRAND_EU

Dura

Projekt Brand EU nastavlja se izradom Strategije brendiranja Dubrovnika kao športske destinacije

Dura_user

ODRŽAN TREĆI TRENING SEMINAR ZA BRAND_EU PROJEKT

Dura

Dubrovnik predstavljen na 3. partnerskom sastanku Brand EU projekta

Dura_user

BRAND_EU: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura

BRAND_EU PROJEKT: ODRŽAN ONLINE PARTNERSKI SASTANAK

Dura2021

DURA predstavila BRAND_EU projekt i Strategiju brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X