Prvi trening u sklopu projekta BRAND_EU održan je od 08. do 11.04.2019. godine u švedskom gradu Trollhättan i na otoku Orust, na kojem su sudjelovali pored DURA-e i predstavnici Grada Dubrovnika, iz Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more.
S obzirom da je sama jezgra projekta izrada place branding strategije partnerskih gradova i općina, ovaj se trening usredotočio na uvodnu radionicu o place brandingu. Kao primjer dobre prakse prezentirali su aktivnosti koje u tom području trenutno provodi grad Trollhättan. Glavni govornik radionice bio je Per Ekman, place branding stručnjaka grada Trollhättan, koji je predstavio različita područja brendiranja općina i gradova, odnosno kategorije ciljnih skupina na koje place branding strategija može biti usredotočena: posjetitelji, građani, poslovni investitori, talenti.
Program treninga je obuhvatio i studijske posjete prepoznatljivim lokacijama Trollhättana i Orusta, primjerice Film i Väst centar, Innovatum znanstveni centar, prestižnu švedsku brodograđevnu tvrtku Hallberg-Rassy, te staro ribarsko naselje Mollösund.
Sudionici treninga imali su priliku razgovarati i s predstavnicima Turističke zajednice zapadne Švedske, Orusta i Trollhättana.
BRAND_EU je projekt sufinanciran sredstvima Erasmus+ programa, usmjeren na stjecanje znanja i kompetencija iz područja place branding-a, kroz stručno obrazovanje i osposobljavanje primarno javnih službenika partnerskih općina i gradova. Do kraja projekta, svaka će partnerska općina, odnosno grad, stečeno znanje i kompetencije pretočiti u vlastitu place branding strategiju.