Sastanak u okviru projekta BRAND_EU financiranog iz Erasmus+ programa, održan je 10. listopada 2020. godine u online obliku. Na sastanku su sudjelovali djelatnica DURA-e Luna Polić Barović te predstavnici projektnih partnera iz Italije, Španjolske i Švedske.
Predstavnici partnera raspravili su o tijeku implementacije budućih aktivnosti na projektu. Fokus je bio na organizaciji trećeg po redu trening seminara za ključne dionike koji je trebao biti održan u Španjolskoj kao i idućeg partnerskog sastanka. Rok trajanja projekta službeno je produljen do kraja rujna 2021. godine. Kako je zaključeno na ovom sastanku, idući trening seminar održat će se u virtualnom obliku početkom prosinca 2020., a organizacija idućeg partnerskog sastanka planirana je za travanj 2021. u skladu s budućim epidemiološkim mjerama i mogućnostima.
Projekt BRAND_EU (Acquiring place BRANDing competences at work through continuing VET to increase the attractiveness of EUropean cities – Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova), čiji opći cilj jest unapređenje konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova kroz razmjenu dobre prakse u području izrade i primjene strategija brendiranja na razini općina i gradova, kako bi se stvorilo povoljno okruženje za lokalni razvoj, počeo je u listopadu 2018. i provodi se kroz Erasmus+ program.
Specifični ciljevi projekta usmjereni su prema razvoju visoke kvalitete vještina brendiranja općina i gradova među javnim službenicima, te relevantnih lokalnih dionika, kroz njihov indirektni angažman, povećanju učinkovitosti umrežavanja i strategija brendiranja općina i gradova te pružanje više prilika za stručno i strukovno obrazovanje javnih službenika na lokalnoj i međunarodnoj razini. Place branding (brendiranje mjesta) jedan je od ključnih razvojnih elemenata malih i srednjih gradova i općina. Najčešći izazov manjih mjesta jest promovirati sebe ne samo kao turističku destinaciju, već i kao poželjno mjesto za život, rad, obrazovanje, i investiranje; kao mjesto povezano s kreativnošću, inovacijama i gospodarskom aktivnošću. Osmišljavanje i razvoj vizije i strategije određenog grada ili općine preduvjet je lokalnog razvoja, stvaranja novih radnih mjesta i prilika za napredak lokalnog stanovništva. Partneri uključeni u projekt obuhvaćaju općine i gradove suočene s poteškoćom privlačenja stanovništva i gospodarskih ulaganja, što primarno proizlazi iz njihove nedostatne atraktivnosti.
U skladu s navedenim, projekt će kroz tri međunarodna seminara/treninga omogućiti partnerima razmjenu dosadašnjih iskustava, stečenog znanja i metoda učenja u području place branding-a, sa ciljem unapređenja ključnih kompetencija i transverzalnih vještina javnih službenika, što će imati pozitivan učinak na njihov proces cjeloživotnog učenja te posljedično, na pozitivnu promjenu u njihovim organizacijama. Po završetku projektnih aktivnosti, očekivani rezultati uključuju i izradu novih ili unapređenje postojećih strategija brendiranja partnerskih općina ili gradova; prikupljanje primjera dobre prakse; izradu internet stranice projekta; izradu plana upravljanja kvalitetom; izradu plana diseminacije, te izvještaje o procesu implementacije projekta.