Treći trening seminar u sklopu projekta BRAND_EU (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova) održan je u online obliku od 2. do 4. prosinca 2020. godine. Na seminaru su sudjelovali članovi projektnog tima iz Dubrovačke razvojne agencija DURA i predstavnici Grada Dubrovnika iz Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more i Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo.
S obzirom da je projekt fokusiran na izradu place branding strategije partnerskih gradova i općina, trening se usredotočio na participativnu radionicu o aktivnostima svih partnera do sada i planovima za naredno razdoblje do kraja projekta u rujnu 2021. godine. Tijekom tri dana predstavnici partnera Općine Imole (Italija), Grada Trollhattan (Švedska), Općine Orust (Švedska), Općine Forli (Italija), Instituta za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Španjolska), Organizacije za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka) i Udruženje Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija) razmijenili su primjere najbolje prakse place branding-a.
Slijedeći partnerski sastanak će se održati u Dubrovniku u svibnju 2021. godine, a po završetku projektnih aktivnosti, očekivani rezultati uključuju izradu novih ili unapređenje postojećih strategija brendiranja partnerskih općina ili gradova i izradu plana upravljanja kvalitetom.
BRAND_EU je projekt sufinanciran sredstvima Erasmus+ programa, usmjeren na stjecanje znanja i kompetencija iz područja place branding-a, kroz stručno obrazovanje i osposobljavanje primarno javnih službenika partnerskih općina i gradova.